موضوعات داغ

ثبت فشار ۵۲ جی در تصادف دیروز رومن گروژان

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

در اولین فیلم منتشر شده پس از تصادف سنگین رومن گروژان

از این راننده فرانسوی، رومن به اهمیت وجود هیلو اعتراف کرده و گفته است که بدون وجود این قطعه امکان نداشت زنده از خودرو بیرون بیاید.

به اعتقاد رومن، این قطعه مهمترین بخشی است که در چند سال اخیر به خودرو اضافه شده است. راننده فرانسوی تیم هاس این صحبت ها را در یک پیام ویدیویی از تخت بیمارستان بیان کرده است.

خودرو هاس رومن گروژان
در پیچ سوم پیست سخیر بحرین، گروژان پس از برخورد با دنیل کویات کنترل خودرو را از دست داد و به شدت با دیواره پیست برخورد کرد. بر اساس گفته های تیم هاس سرعت خودرو در لحظه برخورد بالغ بر ۲۲۱ کیلومتر بر ساعت بوده است. با چند محاسبه ریاضی میتوان دریافت که در لحظه برخورد شتاب جانبی وارد شده به رومن یا همان فشاری جی، به عددی نزدیک ۵۲جی رسیده است!!!!!!!!!

در اثر برخورد با دیواره پیست، خودرو گروژان دچار آتش سوزی مهیبی شد. رومن توانست به سلامت از آتش فرار کند و سریعا به بیمارستان نظامی بحرین منتقل گردید. پس از معاینات پزشکی مشخص شد که رومن از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده است و خبر خوب اینکه هیچ شکستگی استخوانی مشاهده نشده است. رومن با دست های باند پیچی شده در پیام ویدئویی خود گفت:

رومن گروژان
سلام به همه، فقط میخواهم بگویم من خوبم، از تمام پیگیری های شما متشکرم. در یکی دو سال اخیر من یکی از منتقدین هیلو بودم اما امروز اگر این قطعه نبود من هم زنده نبودم تا با شما صحبت کنم. این بهترین چیزی است که به خودرو اضافه شده است.

از تمام کادر پزشکی پیست و بیمارستان تشکر می کنم. امیدوارم به زودی بتوانم پیام های زیادی را برای شما بنویسم.

در بیانیه تیم هاس آمده است که ژان تاد(مدیر FIA) به ملاقات رومن گروژان رفته است و قرار است راننده هاس یک شب دیگر را در بیمارستان سپری کند تا سوختگی پشت هر دو دست او مورد معالجه قرار بگیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد