موضوعات داغ

شرایط تبدیل حواله دنا پلاس اتوماتیک به سایر محصولات اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول

دنا پلاس اتوماتیک یکی از خودروهای جنجال برانگیز صنعت خودروسازی ایران است که اعلام عرضه آن به بازار، موجی از خبرهای مختلف را به راه انداخت. تولید خودرویی با گیربکس اتوماتیک و پیشرانه توربوشارژر در شرایطی که تمامی خودروسازان جهانی بازار ایران را ترک گفته‌اند، یک مزیت بزرگ برای ایران خودرو محسوب می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد ایران خودرو به جز سری اول، موفق نشده تا روند تولید این خودرو را مطابق تقاضا پیش ببرد و ناچار به ارائه طرح تبدیل حواله‌ دنا پلاس اتوماتیک به سایر محصولات شده است.

در بخش‌نامه ایران خودرو برای تبدیل حواله دنا پلاس اتوماتیک، دو محصول جایگزین معرفی شده‌اند که این محصولات ظرف مدت سی روز تحویل مشتریان خواهند شد. البته ایران خودرو در بخشنامه خود اعلام کرده که امکان تولید و تحویل دنا پلاس اتوماتیک طی مدت آتی وجود دارد اما افرادی که برای تحویل خودرو تعجیل می‌کنند، می‌توانند از این بخشنامه بهره ببرند. سایر توضیحات ایران خودرو به شرح زیر است:

1- شرايط تبديل جدول زیر صرفا براي تعهدات دنا پلاس توربو اتوماتيک دعوتنامه دار است

2- لازم به يادآوری است كه طبق ضوابط و دستورالعمل هاي موجود، محاسبه سود مشاركت تعهدات پيش فروش و جريمه تاخیر طبق قرارداد بطور مکانیزه محاسبه خواهد شد .

3- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قيمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهايی با صحت و اطمينان بيشتری توسط سيستم محاسبه گردد.

4- تكميل فرم تبديل قبل از تبديل سيتريكسی توسط مشتریان الزامی مي باشد.

5- شركت ايران خودرو مجاز است در صورت تكميل ظرفيت، نسبت به قطع شرايط تبدیل اقدام نمايد.

6- مجددا تاکید مي شود به هيچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در معاونت فروش با مراجعه مشتری وجود ندارد.

شرایط تبدیل حواله دنا پلاس اتوماتیک به سایر محصولات

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد