موضوعات داغ

رقابت سنگین آفرودرهای ژاپنی، اروپایی و روسی بر روی تپه های برف گرفته + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

بخش آفرود همیشه از جذاب ترین بخش های دنیای خودرو به شمار می رود که در صورت داشتن مهارت و اتومبیل مناسب، می تواند تجربه ای بینظیر برای شما رقم بزند و شرکت های بزرگ خودروسازی هم محصولاتی بخصوص برای رانندگی در جاده های آفرودی و صعب العبور تولید می کنند تا نیاز این بخش جامعه را برآورده کنند.

حال امروز در خودروبانک، به تماشای گروهی علاقه مند به آفرود خواهیم نشست که با جمع کردن چند دستگاه خودروی شاسی بلند آفرودی، رقابتی برای بالا رفتن از تپه های برف گرفته روسیه ترتیب می دهند تا نشان دهند که انتخاب کدامیک از آنان برای خرید یک خودروی شاسی بلند آفرودی عقلانی تر بوده است.

اگرچه این ویدیو کاملا به زبان روسی است، اما ارزش نشستن و دیدن کامل آن را دارد تا ببینیم از بین خودروهای مختلفی که در این ویدیو دیده می شود، کدامیک می تواند عملکرد بهتری نسبت به دیگر خودروهای شاسی بلند داشته باشد.

در این ویدیو خودروهای مختلفی ازجمله تویوتا لندکروزر پرادو، مرسدس بنز G500 و محصولات دیگری از شرکت های خودروسازی جیپ، سوبارو، رنجروور، گریت وال یا حتی محصولات شرکت یواز (UAZ) روسیه دیده می شود که اخیرا از ورود آن به کشور گفتیم و قرار است که بزودی مهمان جاده های کشور شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/10/15
اینا همه ماشینا به یه کنار پراید به یه کنار اگه پراید برده بودند استقامتو می فهمیدند از پراید غافل شودند پراید