موضوعات داغ

احتمال عرضه نسل جدید تویوتا لندکروزر از آوریل 2021

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا لندکروزر یکی از مشهورترین خودروهای ژاپنی حال حاضر بازار است که به خصوص در بین مشتریان خاورمیانه‌ای محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد. نسل فعلی این خودرو سال‌ها است که بر روی خط تولید تویوتا قرار دارد و به نظر می‌رسد با توجه به کاهش فروش خودروهای حجیم و پرمصرف، تویوتا لندکروزر به تاریخ بپیوندد. با این وجود تویوتا در یک اقدام غافلگیر کننده و به صورت پنهانی، عرضه نسل جدید تویوتا لندکروزر را به برخی نمایندگی‌های خود اطلاع داده است.

مطابق اخبار تایید نشده، تویوتا به نمایندگان خود در مورد عرضه نسل جدید تویوتا لندکروزر از آوریل 2021 اطلاع داده است. نسل جدید تویوتا لندکروزر همچنان از پلتفرم نسل فعلی استفاده می‌کند اما با بروزرسانی‌های گسترده‌ای در طراحی ظاهری، سیستم تعلیق و پیشرانه همراه خواهد بود.

شایعاتی در خصوص پیشرانه نسل بعدی تویوتا لندکروزر منتشر شده‌اند که حکایت از نصب پیشرانه هیبریدی در این غول آفرودی دارند. پیشرانه نسل بعدی تویوتا لندکروزر ترکیبی از موتور V6 سه و نیم لیتری توربوشارژر و پیشرانه الکتریکی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود تویوتا لندکروزر در برخی بازارها با پیشرانه 3.3 لیتری توربودیزل عرضه شود.

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر در ابتدا به عنوان خودرویی با قابلیت‌های آفرود پا به عرصه حضور گذاشت اما در طی زمان به خودرویی لوکس تغییر وضعیت داد. اکنون تویوتا قصد دارد تا نسل جدید لندکروزر را با پنج صندلی به بازار عرضه کند و تمرکز بیشتری بر قابلیت‌های آفرودی داشته باشد. قیمت پایه نسل فعلی تویوتا لندکروزر 85155 دلار است که انتظار می‌رود در نسل آتی کاهش یابد. احتمال عرضه تیپ آفرودی و ساده GR نیز برای لندکروزر 2021 وجود دارد.

در حال حاضر تویوتا لندکروزر و لکسوس LX خودروهای مشابهی هستند اما تویوتا قصد دارد راه این دو خودرو را در آینده از یکدیگر جدا کند. تویوتا لندکروزر خودرویی برای علاقمندان به آفرود خواهد بود، در حالی‌که لکسوس LX با تاکید بر ویژگی‌های لوکس به دنبال جلب مشتریان متمول است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/13
پیشنهاد می کنم شرکت معظم تویوتا قیمت لندکروزر رو یا ۸۴ و یا ۸۶ هزار دلار بذاره. اگه ۸۵ بذاره ، ایرانی ها همه رو می خرن و برای کشورهای دیگه چیزی نمی مونه. 😂😂😂😂