موضوعات داغ

جورج راسل برای مسابقه فرمول یک سخیر، جایگزین لوئیس همیلتون خواهد شد

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از پایان مسابقه فرمول یک بحرین به علت مثبت شدن تست کرونا راننده برتر تیم مرسدس، لوئیس به اجبار در قرنطینه قرار گرفته و مسابقه دوم بحرین را از دست خواهد داد.

تیم مرسدس در بیانیه ای اعلام کرده است که جورج راسل، راننده تیم ویلیامز، جایگزین لوئیس در مسابقه سخیر خواهد بود.

تا قبل از مثبت شدن تست همیلتون راننده بریتانیایی تیم مرسدس توانسته بود به هفتمین قهرمانی جهان خود برسد و در این راه انبوهی از رکورد های فرمول یک را به نام خود ثبت کند. تا پایان مسابقه هفته گذشته بحرین لوئیس توانسته بود از ۱۵ مسابقه برگزار شده در ۱۱ مسابقه به پیروزی برسد.

پس از مثبت شدن تست همیلتون و در نظر گرفتن احتمال از دست دادن دو مسابقه پایانی، جستجو برای راننده جایگزین شروع شد. در ابتدا تصور می شد که استافل وندورن که به عنوان راننده ذخیره رسمی مرسدس مشغول به فعالیت است جایگزین لوئیس شود اما عملکرد عالی راسل در خودرو ویلیامز توجه بیشتری را به خود جلب کرده بود. جورج راسل خود نیز بخش از برنامه مرسدس بوده است و مدیران این تیم آلمانی، همیشه او را زیر نظر داشته اند.

صبح امروز ویلیامز به شایعه ها پایان داد و به صورت رسمی اعلام کردند که راننده ذخیره آنها، جک ایتکن برای اولین بار در مسابقه فرمول یک پیست سخیر پشت فرمان خودرو ویلیمز خواهد نشست و جورج راسل برای پر کردن صندلی خالی همیلتون با خودرو تیم مرسدس مسابقه خواهد داد.

جورج راسل در این باره گفت:

از تمام کادر تیم ویلیامز به خاطر اینکه این فرصت را در اختیار من گذاشتند تشکر می کنم. ممکن است در این آخر هفته لباس مرسدس را به تن داشته باشم اما من هنوز راننده ویلیامز هستم و برای تیمم آرزوی موفقیت دارم.

این یک فرصت عالی است تا از بهترین ماشین فرمول یک درسهای زیادی بگیرم و به عنوان یک راننده کامل تر و برای کمک به پیشرفت تیم خودم باز خواهم گشت.

یک تشکر ویژه از تیم مرسدس به خاطر اعتمادی که به من داشتند. هیچ کس نمیتواند جای لوئیس را بگیرد اما از لحظه ای که پا در خودرو قهرمانی گذاشتم تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهم کرد.

از همه مهم تر برای لوئیس آروزی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریعتر بهبودی خود را پیدا کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد