موضوعات داغ

با تانک و اسلحه خشم خود را خالی کنید! روش جدیدی برای تخلیه خشونت +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سال 2020 میلادی یکی از اعصاب خردکن ترین سال‌ها برای تمامی ساکنین زمین بوده است. شیوع کرونا، قرنطینه گسترده و حبس شدن در خانه برای مدت طولانی بسیاری از مردم را عصبانی کرده است.

بنابراین مردم به دنبال راهکارهای متفاوتی برای خلاص شدن از این افسردگی همراه با خشم هستند. پیاده روی، نظافت و مرتب کردن منزل یا تماشای فیلم و سریال می‌تواند راهکار مفیدی باشد اما اگر بتوانید در یک قبرستان خودرو خشم خود را تخلیه کنید چطور؟ این پرسشی است که مکانی به نام حیاط خشم پاسخ آن را پیدا کرده است. در این مجموعه می‌توانید خودروهای دور انداخته شده را با استفاده از ابزارهای متفاوت نابود کنید.

این روش که به نام تخریب درمانی شناخته می‌شود، روش جدیدی نیست و بارها در اشکال مختلف مورد آزمایش قرار گرفته است. با این حال تاکنون کسی به فکر ساخت یک محوطه بزرگ برای تخلیه خشم نبوده است. این مکان تجربه فوق‌العاده‌ای از تخریب درمانی را برای شما فراهم خواهد کرد که البته قیمت بالایی نیز برای آن طلب خواهد شد.

اولین سطح از تخریب درمانی در حیاط خشم مربوط به تخریب خودروها با اسلحه شکاری است که هزینه متوسطی را برای آن پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید با اسلحه خودروهای مختلف موجود در حیاط خشم را هدف قرار داده و تخریب کنید تا خشم و عصبانیت شما فروکش کند.

اما تفریح اصلی هنگامی آغاز می‌شود که پول بیشتری برای حضور در حیاط خشم پرداخت می‌کنید. در این حالت تانک میدان نبرد چیفتن در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید با استفاده از آن خودروهای بخت برگشته را نابود کنید. اگر مشتری بیش از حد سخت‌گیر باشد، اجازه شلیک با این تانک هم به وی داده خواهد شد.

حیاط خشم هم‌اکنون فقط در انگلستان راه اندازی شده است اما آمریکایی‌های عصبانی نیز می‌توانند از سرویس Drive A Tank استفاده کنند که تجربه استفاده از تانک همراه با آموزش‌های مختلف را برای آن‌ها فراهم خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/15
ماشین هایی رو تخریب میکنن که بعضا ما اینجا آرزوشو داریم