موضوعات داغ

آیا نسل بعدی فورد موستانگ نسخه تمام چرخ محرک خواهد داشت؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

آیا فورد موستانگ از نسخه جدید تمام چرخ محرک استقبال خواهد کرد؟ طبق گزارشات جدید چنین مدلی می‌تواند آینده روشنی داشته باشد.

بحث پیرامون نسخه چهار چرخ محرک فورد موستانگ، بحث جدیدی نیست اما این نسخه از خودرو ممکن است مورد توجه همه مشتریان قرار نگیرد. به نظر می‌رسد که این خودرو می‌تواند در برخی مناطق سردسیر آمریکا شمالی و اروپا فروش بالایی داشته باشد زیرا این ویژگی در چنین مناطقی مورد توجه رانندگان قرار گرفته است.

جیم اونز، مدیر برند فورد موستانگ در گفتگویی با خبرگزاری فورد (Ford Authority) درمورد احتمال تولید یک مدل تمام چرخ محرک صحبت کرده و بیان کرده است که همان‌طور که می‌دانید دوج چلنجر دارای نسخه تمام چرخ محرک است. ما همیشه در حال بررسی عملکردهای متفاوت هستیم ولی در حال حاضر چیزی برای ارائه نداریم.

این بیانیه به خودی خود کافی نیست اما بدون شک، فورد تحت تاثیر گزارشات دوج از جهش به وجود آمده در فروش چلنجر بعد از معرفی نسخه تمام چرخ محرک آن قرار گرفته است. مسلم است که چلنجر براساس پلتفرم دوج چارجر ساخته شده و این موضوع باعث راحت تر شدن ساخت نسخه تمام چرخ محرک آن توسط دوج شده است.

به گزارش فاکس نیوز, موستانگ فعلی دارای پلتفرمی منحصر به فرد است اما ممکن است نسل بعدی آن برخی از ویژگی های خود را با مدل های SUV فورد, به اشتراک بگذارد. همچنین می‌دانیم که موستانگ در نظر دارد نسخه هیبریدی خود را نیز به بازار عرضه کند بنابراین انتقال قدرت این نسخه از خودرو به هر چهار چرخ، بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد