موضوعات داغ

تانک‌سواری جری هالیول خواننده اسپایس گرلز را تماشا کنید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جری هالیول از زمان حضورش در گروه اسپایس گرلز تاکنون خیلی تغییر کرده است. البته گزارش‌هایی مبنی بر این وجود دارند که وقتی بحران کرونا کاملا از بین برود، او و اعضای این گروه قرار است یک تجدید دیدار را ترتیب دهند. او که حالا در بازیگری هم فعالیت دارد، با کریستین هورنر مدیر تیم رد بول در مسابقات فرمول یک ازدواج کرده است.

هالیول یک سریال یوتیوبی جدید به نام زن رنگین‌کمانی دارد، که ادای احترامی به طرفدارانش و تمام چیزهایی است که او در زندگی دوست دارد. در جدیدترین قسمت برنامه، او رانندگی با یک تانک را یاد می‌گیرد و سپس از آن برای نابود کردن یک خودرو در محل نگهداری از وسایل نقلیه اسقاطی استفاده می‌کند.

تانک سواری هالیول

نابود کردن یک خودرو با تانک چیز جدیدی نیست. جی لنو به لطف آرنولد شوارتزنگر این کار را انجام داد و تقریبا هر کسی پول زیادی برای خرج کردن داشته باشد می‌تواند این کار را انجام دهد. برای هالیول، مثل مردم عادی، این راهی برای خالی کردن خشم به وجود آمده از مشکلات در جای دیگری است.

کاملا مشخص است که روند اتفاقات این ویدیو از پیش نوشته شده است. از همان زمانی که او روزش را آغاز می‌کند و همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، تا تصمیم ناگهانی او برای تانک‌سواری.

این همچنین می‌تواند هدف موردنظر هالیول را برآورده کند: تقویت اعتماد به نفس دیگر زنان. او در این باره گفته است:

مطمئنم بسیاری از زنان، دختران و بسیاری از مردم احساس می‌کنند که دیگران آن‌ها را دست‌کم می‌گیرند. و گاهی اوقات ما باید با این انرژی‌های منفی مقابله کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد