موضوعات داغ

رانندگی ناشیانه و تصادف جو ویلوک ستاره آرسنال با مرسدس کلاس G + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جو ویلوک ستاره آرسنال یکی از ناشی‌ترین رانندگان دنیای فوتبال است. ماه گذشته او حین رانندگی دچار حادثه‌ای کوچک شد که خوشبختانه خسارتی برای وی و اتومبیلش به همراه نداشت اما اکنون حادثه‌ای بزرگتر گریبان او را گرفته است. او اخیرا در حال رانندگی با مرسدس بنز کلاس G‌ خود بیرون از شهر لندن بود که بر اثر عدم توانایی در کنترل خودرو و راندن خودرو با سرعت غیرمجاز، دچار حادثه شد.

این خبر را روزنامه دیلی‌میل به همراه ویدیو منتشر کرد. در این ویدیو مرسدس AMG G63 که توسط جو ویلوک 21 ساله هدایت می‌شود، با سرعت در حال گذر از بزرگراه A1‌ است و قصد ورود به بزرگراه M25 را دارد که بر اثر سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو، چرخ عقب مرسدس AMG G63 با موانع جاده برخورد کرده و خودرو واژگون می‌شود. خودرو پس از آن‌که تعادل خود را از دست داد، با درختان کنار جاده برخورد کرد.

به گفته فردی که پس از تصادف به سمت خودرو جو ویلوک رفته و سلامتی او را جویا شده، ویلوک اعتراف کرده که یک احمق است. ویلوک در مورد تصادف توضیحی نداده اما با توجه به اینکه احتمالا مالک مرسدس AMG G63 بوده است، این تصادف برخورد درسی خوب برای او خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد