موضوعات داغ

نگاهی نزدیک به ویژگی های خارق العاده نسل جدید S کلاس + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

بعد از ماه ها انتظار و قطره چکانی اطلاعات، در نهایت شهریورماه امسال کمپانی خودروسازی مرسدس بنز نسل جدید لوکس ترین محصول خود را به طور رسمی معرفی کرد. نسل جدید مرسدس بنز S کلاس که با تحولاتی چشمگیر و تنها در دو مدل قدرتمند S500 و S580 از راه رسیده و سعی دارد تا امکاناتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد که نمونه آن در هیچ خودرویی دیگر پیدا نمی شود.

نسل جدید مرسدس بنز S کلاس با پیشرفت های ظاهری چشمگیری توسعه یافته و حالا چهره ای تهاجمی تر به خود گرفته است تا علاوه بر یک خودروی کاملا لوکس، تجربه رانندگی با یک خودروی سدان اسپرت لوکس و قدرتمند را هم داشته باشید. فاکتورهای طراحی اتومبیل همچون چراغ های مشکی رنگ جلو و ورودی های روی سپر هم باعث شده تا تحقق این هدف راحت تر باشد.

با این حال، طراحی عقب خورو بیشتر همانند یک خودروی لوکس طراحی شده و خبری از باله عقب آیرودینامیکی یا دیفیوزر عقب نخواهد بود تا این خودرو همچنان بر روی ویژگی های لوکس خود متمرکز کند تا اینکه خود را به عنوان یک خودروی اسپرت معرفی کند.

حال امروز در خودروبانک و در قالب یک ویدیو، سعی داریم نگاهی دقیق تر به جزییات خارق العاده نسل جدید مرسدس بنز S کلاس و پیشرفت های چشمگیر آن نسبت به نسل قبل داشته باشیم که می توانید فیلم بررسی آن را با زیرنویس فارسی در ادامه شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد