موضوعات داغ

برگزاری نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۲۱ تا بهار آینده به تعویق افتاد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۲۱ قرار است به جای ماه بهمن پیش‌رو در بهار آینده برگزار شود. هنوز تاریخ رسمی برگزاری این نمایشگاه توسط عوامل آن اعلام نشده است. مارک بیلک رئیس ارتباطات و فناوری نمایشگاه خودرو شیکاگو گفته است:

در حال حاضر، با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، به نظر نمی‌آید برگزاری مراسم در بهمن امسال امکان‌پذیر باشد. بنابراین ما می‌خواستیم به مردم اطلاع ‌دهیم که هنوز در حال تلاش برای برگزاری این مراسم در بهار سال ۲۰۲۱ هستیم. ما نمی‌خواهیم فعلا تاریخ دقیقی برای مراسم اعلام کنیم و بعدا مجبور شویم دوباره آن را تغییر دهیم.

برگزارکنندگان این مراسم هنوز تاریخ دقیقی را برای برگزاری این نمایشگاه اعلام نکرده‌اند. آن‌ها پیشنهادی به مقامات سازمان بهداشت شیکاگو و ایلینویز ارائه کرده‌اند، اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

بسته به تاریخ برگزاری نمایشگاه خودرو شیکاگو، این مراسم ممکن است اولین رویداد از نوع خودش در دنیای پس از همه‌گیری ویروس کرونا باشد. نمایشگاه خودرو ژنو در سال ۲۰۲۱ برگزار نمی‌شود و نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. نمایشگاه خودرو نیویورک از ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی در دیترویت از ۶ مهر تا ۱۷ مهر ۱۴۰۰ است.

البته تمام این تاریخ‌ها ممکن است دوباره تغییر کنند. تا زمانی که واکسن ویروس کرونا در اختیار همگان قرار نگیرد، انتظار نمی‌رود هیچکدام از این مراسم‌ها برگزار شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد