موضوعات داغ

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي: همکاری سایپا و وزارت دفاع برای توسعه بومی سازی اقدام مبارکي است

عکس مطلب اول

نایب رئیس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه مجلس از قرارداد همکاری سایپا با نیروهای مسلح حمایت می‌کند، گفت: همکاری سایپا و وزارت دفاع برای توسعه بومی سازی قطعات اقدام مبارک و روشنی در صنعت خودروسازی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری شرکت سایپا با نیروهای مسلح در زمینه بومی‌سازی قطعات و توسعه آن از سوی مدیران جهادی سایپا گفت: شرکت‌های خودروسازی ما باید خیلی زودتر از الان به سراغ نیروهای مسلح، وزارت دفاع و سپاه می‌رفتند و تأمین قطعات خودرو در داخل کشور را زودتر از اینها شروع می‌کردند.

وی تأکید کرد: با توجه به قدرتی که در نیروهای مسلح از جمله سپاه و وزارت دفاع در ساخت خودرو به خصوص خودروهای دفاعی وجود دارد، این همکاری می‌تواند ثمرات زیادی به همراه داشته باشد.

نایب رئيس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: ما موافق این اقدامات و حرکات مثبت شرکت سایپا هستیم و تأکید داریم که مجلس از اینگونه حرکات حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام نوروزی گفت: به نظر من مجلس شورای اسلامی باید خیلی زودتر در خصوص توجه شرکت‌های خودروساز به داخل ورود می‌کرد و با تصویب قانون این موضوع را قانونی و برای خودروسازان تکلیف می‌کرد.

وی ادامه داد: قطعاً حضور نیروهای مسلح در صنعت خودروسازی هم موجب ارتقای کیفیت خودرو و هم موجب عرضه خودرو با قیمت مناسب خواهد شد ضمن اینکه در سال جهش تولید به اهداف این سال کمک شایانی می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد