موضوعات داغ

تمرین اول آخرین مسابقه فرمول یک فصل ۲۰۲۰ و برتری مکس ورشتپن

عکس مطلب اول

تمرین اول فرمول یک ابوظبی در حالی با برتری مکس ورشتپن پایان یافت که شاهد اولین ها و آخرین های زیادی بودیم.

این تمرین جدای از اینکه آخرین تمرین اول فصل ۲۰۲۰ است، اولین تمرین میک شوماخر، پسر مایکل شوماخر بزرگ در فرمول یک نیز بود. میک به همراه تیم هاس در این تمرین شرکت کرد و جایگزین کوین مگنوسن شده بود. خود کوین نیز این یکشنیه آخرین مسابقه فرمول یک خود را تجربه خواهد چرا که در سال آینده شوماخر جایگزین او شده است.

میک شوماخر و خودرو هاس
در تیم فراری نیز سباستین فتل در حال سپری کردن آخرین روزهای خود با لباس قرمز ها است و از آن سمت در تیم مکلارن کارلوس ساینز نیز همانن شرایط فتل را دارد با این تفاوت که فتل از فراری به استون مارتین خواهد رفت و او از مکلارن به فراری خواهد آمد.

لوئیس همیلتون نیز پس از منفی شدن تست کرونا توانست خود را به این آخر هفته برساند اما در همان ابتدای تمرین اول با مشکل در سیستم ترمز مواجه شد که بخش زیادی از تمرین را از دست داد.

دنیل ریکیاردو نیز از آن دسته رانندگانی است که آخرین هفته خود با تیم فعلی اشان را سپری می کنند. دنیل از فصل آینده جایگزین کارلوس ساینز در مکلارن خواهد شد. در همان ابتدای تمرین اول خودرو دنیل دچار نقص فنی شد و کل تمرین را از دست داد.

از مجموع ۱۹ راننده مانده در پیست تنها دو نفر موفق شدند به محدوده زمانی ۱:۳۷ وارد شوند، مکس ورشتپن از ردبول و والتری بوتاس از تیم مرسدس.

جای خالی اسم راسل در صدر جدول نکته جالب توجهی بود که اکنون به تیم خود یعنی ویلیامز بازگشت است. راسل در انتهای تمرین اول به رده ۱۶ رسید تا بار دیگر اهمیت و برتری خودرو مرسدس را نشان دهد.

در زیر جدول زمان ثبت شده رانندگان را مشاهده می کنید.

نتایج تمرین اول فرمول یک ابوظبی ۲۰۲۰

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد