موضوعات داغ

نظر لوییس همیلتون درباره مرسدس بنز S کلاس جدید چیست؟ + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مرسدس بنز همچنان در حال تبلیغ S کلاس جدید است و حالا لوییس همیلتون راننده مسابقات فرمول ۱ قهرمانی جهان و جنسن هوانگ یکی از بنیان‌گذاران انویدیا را برای این کار به خدمت گرفته است.

نیمه اول این کلیپ توسط همیلتون ارائه می‌شود که گویا تحت‌تاثیر S کلاس جدید قرار گرفته‌ است. البته، این تعجبی ندارد چون مرسدس سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار به او پرداخت می‌کند تا در مسابقات فرمول ۱ شرکت کند، بنابراین او از این خودرو انتقاد نخواهد کرد.

در این ویدیو، همیلتون که هفت‌بار قهرمان مسابقات فرمول ۱ قهرمانی جهان شده، درباره قابلیت‌های پارکینگ خودکار این سدان صحبت می‌کند، که شبیه ویژگی احضار تسلا است. او همچنین درباره ویژگی انتخاب پویا و توانایی این مدل برای پیش‌بینی آنچه در جاده است توضیحاتی ارائه می‌دهد.

هوانگ به طور عمده روی فناوری‌های درون خودرو صحبت می‌کند. این میلیاردر تایوانی-آمریکایی به عنوان یکی از بنیان گذاران انویدیا و با ثروت خالص بیش از ۱۱ میلیارد دلار، در بررسی امکانات خودرو مهارت زیادی دارد. S کلاس جدید دارای سه گرافیک قدرتمند انویدیاست و هوانگ عاشق گرافیک بالای خوشه ابزار این خودرو و سیستم سرگرمی رسانه‌ای مرکزی آن است.

قیمت S کلاس جدید در آمریکا هنوز اعلام نشده است، اما در آلمان قیمت آن از ۱۱۲،۸۸۳ دلار برای مدل پایه S350d آغاز می‌شود که از موتور ۲.۹ لیتری دیزلی با توان ۲۸۲ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر بهره می‌برد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد