موضوعات داغ

خریداران حواله شاهین توجه کنند، سند شاهین در رهن سایپا است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

با نزدیک شدن به زمان عرضه خودرو، سروکله حواله داران خودروهای مورد انتظار هم پیدا می شود و این شرایط برای خودروی جدید سایپا شاهین هم صادق است، اما خریداران حواله این خودرو باید توجه داشته باشند که سند خودروی سایپا شاهین در رهن شرکت سایپا است و هنگام خریده حواله خودرو باید دقت لازم را داشت تا با مشکلات بعد از آن مواجه نشوند.

سند خودروی شاهین به مدت یک سال در رهن شرکت سایپا بوده و قابلیت صلح، انتقال و یا وکالت ندارد و یا حتی امکان تعویض پلاک آن هم وجود ندارد. علاوه بر این باتوجه به شرایط موجود در بخشنامه های فروش خودروهای سند در رهن، شدیدا توصیه می شود که از خرید این خودروها و یا حواله های آنان پرهیز شود، زیرا در ادامه مشکلاتی برای خریداران به همراه خواهد داشت.

باتوجه به ظرفیت تولید شرکت خودروسازی سایپا، احتمال فروش فوق ‌العاده خودروی شاهین برای دهه فجر وجود دارد و از همین رو ممکن است حواله خودروهای سند در رهن بین 30 تا 70 میلیون تومان کمتر از خودروهای سند آزاد در بازار فروخته شود و لازم است که مشتریان دقت کافی را هنگام خرید خودروهای جدید و حواله آن داشته باشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/23
تولید یک خودرو آر دی جدید به نام شاهین ، آر دی ماشینی با بدنه پژو 405 و موتور پیکان بود و حالا شاهین که قرار بود با موتور برلیانس عرضه بشه با موتور تیبا و بدنه شاهین تولید شده اما با قیمتی سه برابر تیبا ᴉᴉᴉ؟؟؟