موضوعات داغ

ویدیو جذاب ترین پیروزی های سباستین فتل در تیم فراری

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز شاهد پایان همکاری سباستین فتل و تیم رویایی فراری خواهیم بود. گرندپری ابوظبی ۲۰۲۰ پایان همکاری تیم ایتالیایی و راننده آلمانی است.

زمانیکه سباستین به فراری آمد همه در آرزوی بازگشت فراری به قهرمانی جهان بودند و همین امر توقعات و نگاه های زیادی را متوجه سباستین کرده بود.

اما ورود سب به فراری همزمان بود با سلطه مرسدس در فرمول یک و فتل هرچه تلاش کرد نتوانست به مقام قهرمانی برسد. البته که در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ فتل تا یک قدمی قهرمانی پیش رفت اما نشد که نشد، حالا یا یک شمع خراب در ژاپن، یا یک عصبی شدن غیر منتظره در باکو یا پنچر شدن هر دو خودرو فراری در سیلورستون و یا حتی از دست دادن پیروزی مسابقه آلمان آنهم وقتی با اختلاف معنی داری جلوی مسابقه بود.

مقصر هرچه و هر کسی که بود، کارنامه فتل در فراری خالی از قهرمانی ماند و این راننده آلمانی نتوانست ۴قهرمانی که با تیم ردبول کسب کرده بود را به عدد۵ برساند.

اما نباید از یاد برد که سباستین چه خدماتی به فراری ارائه داده است و چه پیروزی هایی را برای مارانلو کسب کرده است. از مسابقه به یادماندی مالزی ۲۰۱۵ تا پیروزی در پیست های پر اعتباری مثل موناکو، سنگاپور، اسپا.

سباستین شاید سختترین دوران حرفه ای اش را امسال تجربه کرده باشد. فصلی که تنها خاطره خوبش برای فتل، سکو سومی در ترکیه خواهد بود و پر از خاطرات بد و ناراحتی. اما سال دیگر سباستین را در لباسی دیگر و در تیمی دیگر خواهیم دید.

تیم استون مارتین یا ریسینگ پوینت فعلی مقصد بعدی فتل است. تیمی که در این فصل نتایج خوبی گرفته است و نه تنها از پاور یونیت مرسدس بهره مند است بلکه شاسی آنها نیز به شدت به خودرو مرسدس شبیه است، در حدی که امسال به آنها مرسدس صورتی گفته می شد.

برای تقدیر از این قهرمان آلمانی گلچینی از بهترین پیروزی های فتل به همراه تیم فراری را تقدیم شما کرده ایم. به امید بازگشت موفقیت آمیز قهرمان در لباسی جدید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد