موضوعات داغ

معرفی نسخه ویژه‌ای از تویوتا یاریس برای ادای احترام به مبارزه کنندگان با کووید 19

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شعبه تویوتا در انگلیس اخیرا از نسخه ویژه تویوتا یاریس GR‌ رونمایی کرده است. این نسخه برای ادای احترام به افرادی که در مبارزه با کرونا نقش داشته‌اند، از رنگ آمیزی منحصر به فردی برخوردار است.

رنگ آمیزی این تویوتا یاریس GR خاص را یک دانش آموز 16 ساله به نام آلیس گودلایف برعهده داشته است. این نسخه خاص تویوتا یاریس GR پیش از مسابقه WRC مونزا رونمایی شد.

قسمت جلویی این تویوتا یاریس طراحی خاصی دارد و گویا یک ماسک در قسمت جلویی خودرو قرار گرفته است. سقف خودرو و قسمت عقبی نیز به صورت رنگین کمانی رنگ آمیزی شده‌اند. در نمای جانبی خودرو نیز از مشاغلی که در مبارزه با کرونا سهیم بوده‌اند، یاد شده است. یک پرستار، یک معلم، یک کارگر ساختمانی، یک خرده فروش و یک افسر پلیس در این قسمت نقاشی شده‌اند. طرح گل نرگس که یکی از نمادهای ولز است نیز در این قسمت مشاهده می‌شود.

تویوتا یاریس

سری مسابقات WRC مونزا امسال در حالی برگزار شد که الفین اوانز به عنوان قهرمان مسابقات قبلی به این مسابقات آمده بود اما در نهایت سباستین اوژیه فرانسوی با تویوتا یاریس GR از تیم تویوتا عنوان قهرمانی این دوره را به خود اختصاص داد. سباستین اوژیه دومین راننده پرافتخار تاریخ مسابقات WRC‌ پس از سباستین لوب است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد