موضوعات داغ

فروش نقدی هیوندای سانتافه 2018 صفر کیلومتر، شاسی‌بلند پرطرفدار بازار

عکس مطلب اول

همانطورکه می دانید، واردات خودرو در طی حدود 2 سال گذشته متوقف شده و به سختی می توان خودروی بروز و یا صفر کیلومتر وارداتی را در بازار پیدا کرد. همچنین جدیدترین مدل های خودروهای وارداتی در بازار 2018 است (بجز چند دستگاه محدود هیوندای آزرا کرمان موتور با مدل 2019). اما در این بین کماکان مدل های صفر کیلومتر خودروهای وارداتی پیدا می شود و می توانیم نمونه هایی از پورشه ماکان، بی ام و سری 7 و یا فولکس واگن تیگوان را در مدل صفر کیلومتر در بازار پیدا کنیم.

حال یک دستگاه هیوندای سانتافه ix45 توسط مجموعه سوییچ آگهی شده که مدل 2018 است و به صورت صفر کیلومتر پلاک ملی شده و آماده فروش است. هیوندای سانتافه جزو خودروی های پرفروش وارداتی است که به سختی می توان نسخه صفر کیلومتر 2018 آن را پیدا کرد.

هیوندای سانتافه به یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که می تواند حداکثر 188 اسب بخار و 245 نیوتن متر را تولید کند. گیربکس نصب شده روی سانتافه 6 سرعته خودکار است و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 11.1 لیتر در هر صد کیلومتر است.

تفاوت های هیوندای سانتافه 2018

هیوندای سانتافه همواره در بازار ایران در رنج متفاوتی از آپشن ها عرضه شده، اما باید گفت که نسخه های 2018 وارد شده به کشور جزو پربازدیدترین نمونه های سانتافه هستند. این خودرو دارای 6 رادار برای امکاناتی نظیر حرکت بین خطوط، نقطه کور است. سیستم صوتی بکار رفته روی این خودرو اینفینیتی است در جلو و عقب کابین ساب ووفر قرار داده شده است. سقف پانوراما، پرده دور تا دور، شیب سنج، اتوپارک، 5 گرمک کن (2 سردکن)، و 11 کیسه هوا از دیگر امکانات مدل های 2018 است.

قیمت هیوندای سانتافه 2018

می‌توانید جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت خودرو و همچنین مشاهده خودرو از نزدیک با مجموعه سوییچ به شماره تلفن 02175346 داخلی 301 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد