موضوعات داغ

اجاره کیا اپتیما 2021 از کیا ریو ارزان‌تر است! راهکاری جدید برای ترغیب مشتریان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسل جدید کیا اپتیما با نام کیا K5 در سال 2021 میلادی به بازار عرضه می‌شود و کیا از مدتی پیش کمپین‌های تبلیغاتی این خودرو را آغاز کرده است. این کمپین تبلیغاتی شامل تعدادی از رویدادهای تهاجمی می‌شود، همانند بدلکاری و پرش با کیا K5 یا مسابقه بین نسخه‌ها مختلف کیا K5.

به نظر می‌رسد رقیب عمده کیا K5 در بازار جهانی، بی ام و 330i‌ باشد و با توجه به کند عمل کردن بی ام و در حوزه بازاریابی، کیا قصد دارد تا توجه بخش عمده خریداران سدان‌های سایز متوسط اسپرت را به خود جلب کند. مصرف‌کنندگان می‌توانند یکی از تیپ‌های معمولی کیا K5 را با قیمت تقریبی 38 هزار دلار خریداری کنند که رقم گزافی برای یک سدان میان رده محسوب نمی‌شود. با این وجود شرکت کیا برای متقاضیان راهکار ارزان‌تری نیز تدارک دیده و آن اجاره کردن کیا اپتیما 2021 خواهد بود.

تحقیقات انجام شده توسط موسسه خرید و فروش خودرو آمریکایی CarsDirect نشان می‌دهد اجاره کیا K5 برای مشتریان ارزان‌تر از کیا ریو تمام خواهد شد، در حالی‌که قیمت کیا ریو 9000 دلار ارزان‌تر از کیا K5‌ تعیین شده است.

کیا K5

بنابر تحقیقات این وب‌سایت آمریکایی، اجاره کیا اپتیما 2021 در تیپ LXS برای مشتریان با 2999 دلار پیش پرداخت و مبلغ اجاره ماهانه 209 دلار برای دوره 36 ماهه امکان‌پذیر خواهد بود که مجموعا می‌توان گفت اجاره کیا K5 تیپ LXS برای مشتریان 292 دلار در ماه هزینه در بر خواهد داشت. در صورتی که مشتری علاقه به اجاره کردن تیپ بالارده کیا اپتیما GT-line داشته باشد، بایستی 10 دلار در ماه اضافه‌تر پرداخت کند.

در سوی دیگر اگر مشتری بخواهد کیا ریو LX مدل 2020 را اجاره کند، متوسط مبلغ هزینه شده برای وی 326 دلار در ماه تعیین خواهد شد و این قیمت بدون در نظر گرفتن اضافه مسافت طی شده در طول دوره اجاره خودرو است. این مساله نشان می‌دهد اجاره یک سدان 17 هزار دلاری، گران‌تر از اجاره یک سدان 26 هزار دلاری خواهد بود. البته این مساله جای تعجب ندارد چرا که هیچ‌گونه مشوقی برای اجاره کیا ریو 2020 در نظر گرفته نشده است در حالی برای اجاره کیا اپتیما 2021 حدود 2.7 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد