موضوعات داغ

بازسازی اصولی وانت تویوتا دهه 80 میلادی، سرسخت پرطرفدار

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

وانت‌های تویوتا همیشه بین طرفداران شهرت زیادی داشته‌اند. در حال حاضر دو مدل توندرا و تاکوما ساخته این شرکت ژاپنی که دارای فضای بار هستند در جاده‌های ایالات‌متحده دیده می‌شوند. هردوی آن‌ها توانایی رقابت با غول‌های آمریکایی را دارند و تاکنون فروش خیلی خوبی داشته‌اند.

تویوتا در دهه ۱۹۶۰ وارد بازار وانت‌ آمریکا شد، زمانی که شورلت C/K و فورد سری اف تازه داشتند خودشان را به عنوان منابع درآمد جدید این شرکت‌ها اثبات می‌کردند. شرکت ژاپنی تنها چهار وانت را در سال اول حضورش در بازار آمریکا به فروش رساند، اما در حال حاضر صدها هزار وانت را در این کشور به فروش می‌رساند.

وانت‌های قدیمی این خودروساز همچنان طرفداران زیادی در آمریکا دارند و امروزه فرصت‌های بی‌شماری برای خریدن آن‌ها وجود دارد. آن‌ها به اندازه همتایان آمریکایی خود گران‌قیمت نیستند، اما اگر یک نسخه خوب گیرتان بیاید قطعا برای شما سودآور خواهد بود.

تویوتا

احتمالا مدل مدنظر ما هم یکی از آن موارد باشد. این وانت که در سال ۱۹۸۰ تولید شده، دارای یک فضای بار بزرگ روی چرخ‌های ۱۵ اینچی است و کمی تغییرات در آن ایجاد شده تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند.

از طرفی، این وانت رنگ بژ خاصی با رگه‌هایی از خاکستری روی درهایش دارد. یک گیره بکسل روی سپر عقب و چراغ‌های اضافی روی سپر جلو قرار دارند. فضای بار و ریل‌ها بازسازی شده‌اند و کابین با پارچه بافت‌دار تزئین شده‌ است.

این مدل از یک موتور ۲.۲ لیتری چهار سیلندر خطی R20، در کنار جعبه‌دنده چهارسرعته دستی و یک جعبه‌دنده کمکی بهره می‌برد.

این وانت که تاکنون ۱۲۷،۰۰۰ کیلومتر مسافت را طی کرده، به همراه رسیدهای خدماتی، اسناد فروش اصلی و یک پلاک کالیفرنیا ارائه می‌شود. در زمان نگارش این خبر، بالاترین قیمت برای این مدل ۱۳،۲۵۰ دلار است و این مزایده طی یک روز به پایان می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد