موضوعات داغ

خودروهای تست تصادف بعداً با چه قیمتی به فروش می رسند؟ قیمت ماستنگ 2018 بعد از تست

عکس مطلب اول

خودروهای مورد استفاده در تست خودروسازان، معمولا سرنوشت تلخی دارند، این محصولات که در بسیاری موارد تست های جاده ای سخت را پشت سر می گذارند، به طور کلی قابل فروش نیستند و در بسیاری موارد توسط خودروسازان بزرگ اسقاط می شوند، اما داستان دو فورد موستانگ فروشی در این خبر کمی متفاوت است، یک فورد موستانگ زرد رنگ با موتور 2.3 لیتری اکو بوست با گیربکس دستی و یک نمونه اتوماتیک به رنگ مارون در شرایطی برای فروش آگهی شده اند که حدود دو سال قبل تست های تصادف سنگین موسسه NHTSA آمریکا را پشت سر گذاشته و از نظر قانونی نیز قابل شماره گذاری و تردد جاده ای نیستند.

تست تصادف فورد ماستنگ

اما اینبار ماجرا کمی متفاوت است و قیمت 1.300 دلاری خودرو زرد رنگ باعث شده تا خرید آن حتی برای استفاده از لوازم نیز کاملا توجیه داشته داشته باشد. حتی در مورد موستانگ اتوماتیک هم شدت ضربه آنقدر نیست که خودرو غیر قابل استفاده باشد و قطعات زیادی مانند کاپوت، ترمز ها، سیستم اگزوز، موتور و گیربکس به همراه قطعات مربوط به سمت شاگرد کاملا در حد نو حفظ شده اند. البته قیمت این خودرو در پی مزایده افزایش یافته به حدود 2.300 دلار رسیده که البته هنوز هم رقمی کاملا مناسب برای یک خودرو صفر کیلومتر محسوب می شود.

جالب است بدانید که در برخی از موارد، خودروهای مورد استفاده در تست های تصادف، در واقع همان نمونه های مورد استفاده در تست های جاده ای پیش تولید هستند و از نظر موتور و گیربکس نیز در شرایط صفر کیلومتر قرار ندارند، در چنین حالتی سرنوشتی جز اسقاط شدن در انتظار خودروهای مذکور نیست و همگی در نهایت تبدیل به مواد بازیافتی برای کوره های ذوب فلزات می شوند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/29
اخه کی میاد خودروی تصادفی میخره؟؟؟؟؟؟؟؟
1399/9/29
این فقط ۳۰۰۰ دلار قیمت رینگ و لاستیکشه که ضربه هم نخورده! بقیه موارد هم پیشکش