موضوعات داغ

قیمت پژو 207 اتوماتیک با سقف پانوراما توسط ایران خودرو مشخص شد

عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران خودرو احتمالا طی هفته جاری دعوتنامه تسویه حساب پژو 207 پانوراما اتوماتیک را برای مشتریان این خودرو ارسال خواهد کرد و طبق ادعای منابع خبری، این خودرو در دعوتنامه تسویه حساب خود اختلاف قیمت بیش از 50 میلیون تومانی نسبت به نسخه دستی خواهد داشت.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب، تسویه حساب متقاضیان پژو 207 پانوراما اتوماتیک با موعد تحویل تابستان 99 طی هفته جاری صادر خواهد شد و گفته می شود که دعوتنامه این خودرو با قیمت 252 میلیون تومانی صادر می شود، این درحالیست که قیمت اعلامی برای پاییز 99 مشخص نشده و مدل های دستی پژو 207 پانوراما نیز قیمتی معادل 199 میلیون تومان دارند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/30
ماشین پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک سری اول تحویل تیر بوده است. این در حالی است که در شهریور ماه اولین سری ۲۰۷پانوراما دستی ۱۵۶ میلیون و دناپلاس توربو اتومات؛ ۲۵۲ میلیون قیمت گذاری شد. الان با ۶ ماه تاخیر با این قیمت بالای 252 میلیون ماشین را میخواهند تحویل بدهند؟!!!!
1399/10/6

یک انتقاد داشتم نسبت به شرکت ایرانخودرو لطفا پیگیری کنید ما دیگه صدامون به هیچ جا نمیرسه غیر از شما
بنده پارسال یک ماشین 207 اتوماتیک ثبت نام کردم و مبلغ اولیه رو پرداخت کردم. دعوتنامه من برای تیر امسال بوده که قیمت دعوتنامه مدل دستی در تیر مبلغ 157 میلیون بوده.تا همین الان هیچ دعوتنامه ای جهت اخذ خودرو اتوماتیک پانوراما از ایرانخودرو برای بنده ارسال نشده و زمزمه هایی هست مبلغ دعوتنامه جدید حدود 252 میلیون هست
چرا بنده که تاریخ تحویل خودروم تیر بوده و باید حدود 30 میلیون بیشتر از مدل دستی پرداخت کنم و ماشین به دستم برسه الان بعد از چندین و چند ماه تاخیر باید مبلغ 252 میلیون پرداخت کنم؟
خواهشا این ظلم بزرگ رو به گوش مسئولین برسونید خیلی ها این مشکل رو دارن. لطفا پیگیری کنید