موضوعات داغ

خودرو تارا هنگام رونمایی خاموش شد! + فیلم

عکس مطلب اول

امروز مراسم رونمایی رسمی از محصول جدید ایران خودرو با نام تارا انجام شد و در حاشیه آن نیز برخی اطلاعات فنی مربوط به این خودرو منتشر شدند. با این وجود حاشیه اصلی مراسم رونمایی از تارا مربوط به خاموش شدن این خودرو بود که ویدیوی آن در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

نکته جالب توجه در خصوص ایران خودرو تارا، قیمت نهایی این خودرو است که تارا را به یکی از گران‌ترین محصولات تولید داخل تبدیل می‌کند. مطابق گمانه‌زنی‌ها، قیمت نهایی تارا حدود 700 الی 800 میلیون تومان خواهد بود. این قیمت در حالی اعلام می‌شود که مشتریان ایرانی حدود یکسال پیش قادر بودند تا پژو 301 را با قیمت 250 میلیون تومان خریداری کنند و حال باید نسخه ایرانی شبه پژو را با قیمتی گزاف‌تر بخرند.

با وجود آن‌که در رسانه‌های مختلف اعلام می‌شود ایران خودرو تارا براساس پژو 301 توسعه یافته اما هیچ مدرکی دال بر این ادعا وجود ندارد و تارا بیشتر شبیه به یک دنا پلاس ارتقا یافته است.

توضیح ایران‌خودرو درباره ویدئو منتشر شده در فضای مجازی

ممنوع بودن استارت خودرو در سالن مرکز تحقیقات

پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی درباره روشن نشدن محصول تارا را شیطنت رسانه‌ای خواند و در این باره توضیح داد.

پایگاه اطلاع رسانی ایران‌خودرو در این باره گفت: روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران‌خودرو به دلیل بسته بودن فضا‌، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است.

در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است. در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر محترم صمت آماده سازی شده بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/30
سلام.
قیمت را اشتباه اعلام نکردید؟؟؟!!!!!
700 تا 800 میلیون تومان؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
1399/10/1
افتضاح ملی
1399/10/1
فقط میتونم بگم خخخخخخخخخخخخخخخ
1399/10/2
ملت عزیز یادتان هست
سال 94 پژو2008 را با قیمت 57 میلیون بهتون معرفی کردیم بعد گفتیم 75 و اخرش دادیم 95

حالا بزک شده جنازه پژو 301 رو میخایم بدیم 800 میلیون ب برکت برجام

علی برکت ا...