موضوعات داغ

صاحب شورولت کوروت C8 از نودل برای تعمیر درب خودرو استفاده می‌کند +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اوایل امسال، راد ویو رپر اهل فلوریدا، با یک شورولت کوروت Z51 تصادف خیلی بدی داشت، و به دلیل شدت این برخورد دچار خونریزی مغزی و جراحات صورت شد. این خودروی آسیب‌دیده در یک مزایده به فروش گذاشته شد و طبق معمول یک یوتیوبر برنده مزایده شد.

جودا فایندلی صاحب دوم این خودروی اسپورت است، که به شدت از این تصادف آسیب دیده بود. جودا حین اینکه منتظر رسیدن قطعات یدکی برای این خودرو بود، یک ایده جالب به ذهنش رسید. او تصمیم گرفت یکی از درها را با نودل رامن، چسب حرارتی، بتونه باندی و یک قوطی اسپری رنگ تعمیر کند.

البته، این یک راه‌حل دائمی نیست، بلکه فقط برای شوخی انجام شده است. اول اینکه، نودل های رامن برای تعمیر درب خودرو مناسب نیستند. دوم اینکه، همه می‌دانیم یوتیوبرها برای افزایش تعداد اعضای کانال خود دست به چه کارهایی می‌زنند.

این شوخی در اواخر ویدیو جالب‌تر هم می‌شود. جودا زیرنویسی به ویدیو اضافه کرده که نوشته «رنگش خیلی خوبه و دقیقا مثل اون یکی در شده». این در حالی است که هنوز کاپوت این کوروت تعمیر نشده است.

آقای فایندلی که هنوز منتظر رسیدن قطعات مهمی مثل ریل‌های شاسی است، از روی کنجکاوی این خودرو را در یک خرده‌فروشی محلی قیمت‌گذاری کرد. اگرچه این کوروت شرایط چندان خوبی ندارد، اما بزرگترین خرده‌فروش خودروهای کارکرده در ایالات‌متحده آن را ۲۵۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری کرده است. به عبارت دیگر، این حدود یک سوم قیمت نسخه سالم این مدل است. قیمت این کوپه با پکیج LT3 و با احتساب هزینه تحویل به مقصد حدود ۷۲ هزار دلار است.

قیمت مدل سال ۲۰۲۱ تقریبا ثابت باقی مانده است، اما شورولت فقط تغییرات کمی در آن ایجاد کرده، که شامل اضافه کردن محبوب‌ترین آپشن‌ها می‌شود. برای مثال، پکیج پرفورمنس Z51 و سیستم تعلیق جلوی E60 حالا به جای ۵ هزار و ۱۵۰۰ دلار، ۶ هزار و ۲ هزار دلار قیمت دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد