موضوعات داغ

مدیرعامل اتوشناس خبر داد جشنواره یلدای اتوشناس تا 10 دی ادامه دارد

عکس مطلب اول

مدیرعامل اتوشناس اعلام کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن نخستین یلدای اتوشناس، این مجموعه قصد دارد جشنواره تخفیف خدمات و قطعات اورجینال را تا 10 دی ماه ادامه دهد.

حسین خسروانی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای این جشنواره تلاش کرده ایم تا با حذف هزینه های تبلیغات محیطی و اعمال آن به عنوان تخفیف های ویژه برای مشتریان، هزینه‎های اجرت و هزینه تست بازدید های زمستانی را حذف و این خدمات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهیم.

وی با اشاره به مزیت های ارائه این خدمات در مجموعه اتوشناس افزود: تمام تمرکز و تلاش همکاران ما اتخاذ رویکردهای متمایز و متفاوت در نحوه‎ی سرویس دهی است و در واقع ما قصد داریم مشتریان ما به این نتیجه برسند که برای استفاده خدمات در حد استاندارد‎های بین المللی با بالاترین کیفیت الزاما نیازی به هزینه بیش از حد نیست و این حق طبیعی آن‎ها است.

مدیرعامل اتوشناس درباره خدمات قابل ارائه در جشنواره یلدای اتوشناس افزود: در این بسته خدماتی سرویس های دوره ای خودروهای برند کیا، هیوندای، تویوتا، رنو، میتسوبیشی، نیسان، لکسوس و بنز و ب ام گنجانده شده که شامل تعویض لنت عقب و جلو، تعویض روغن موتور کاسترول و ادینول (برای بنز و ب ام و) تعویض فیلتر هوا، روغن برای تمامی برندهای داخل پکیج و تعویض فیلتر کابین برای برندهای کیا، هیوندای، تویوتا، رنو، میتسوبیشی، نیسان و لکسوس خواهد بود.

اتوشناس

خسروانی با بیان اینکه بازدید زمستانی، بازدید سیستم تعلیق، تست دیاگ و کارواش هم در این پکیج گنجانده شده افزود: ویژگی منحصربه‎فرد این پکیج استفاده از قطعات اورجینال مخصوص برند خودروی مشتریان و قیمت بسیار مناسب نسبت به قیمت اصلی آن است و همچنین با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا و جلب رضایت شما مشتریان عزیز تمامی خودروها به صورت رایگان و با مواد مخصوص ضدعفونی می‌شوند.

وی در رابطه با ضمانت قطعات در این مجموعه افزود: اتوشناس ضمانت شش ماهه و یا پنج هزار کیلومتر را برای این خدمات در نظر گرفته و همچنین مراجعین می‌توانند تا قبل از نصب قطعات، اصالت آن ها را کنترل کرده و بررسی های لازم را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که این پکیج سرویس بازدید و تعویض لنت عقب و جلو گنجانده شده و در صورتی که مشتریان نخواهند از این خدمات استفاده کنند چه تدابیری اتخاذ شده، افزود: این خدمات به صورت ثابت در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه قیمت لنت ها در پکیج بسیار مناسب و با تخفیف ویژه لحاظ شده، مشتریان می توانند لنت ها را تحویل گرفته و در سرویس های بعدی آنها را تعویض کنند که از این حیث برای مشتریان هم مقرون به صرفه خواهد بود.

مدیرعامل اتوشناس در ادامه تصریح کرد: این مجموعه خدمات دیگری نظیر اتویار را به مشتریان ارائه می دهد که شامل کارت سرویس حمل خودرو با استفاده از خودروبر است که کوچک ترین آسیبی را به جلوبندی و سیستم انتقال خودرو وارد نمی آورد.

خسروانی با اشاره به منحصر به فرد بودن خدمات اتوشناس افزود: از دیگر امکانات این کارت می توان به سرویس های مختلفی نظیر سوخت رسانی، پنچرگیری، کارواش در محل، تخفیفات ویژه خدمات تعمیـرگاهی و امکانات متنـوع دیگر اشاره کرد که در کــارت هایی با تیپ های ۳ ستاره، ۵ ستاره، و ۷ ستاره عرضه می شود.

وی با اشاره به خدمات ویژه تعمیرگاهی اتوشناس در زمینه هایی نظیر موتور و گیربکس، برق، صافکاری و نقاشی، جلوبندی و غیره توسط نیروهای متخصص این مجموعه گفت: خدمات کارشناسی شسته رفته نیز از دیگر امکانات مجموعه اتوشناس به شمار می رود و بر اساس آن کارشناسی فنی و بدنه خودرو، بررسی اصالت شاسی و موتور خودرو توسط متخصصین فنی مجرب صورت گرفته و در پایان عقد قرارداد رسمی توسط وکیل دادگستری زیر نظر اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو تهران با ضمانت اتوشناس انجام می شود.

اتوشناس

مدیرعامل اتوشناس در رابطه با خدمات اتوآپ در این مجموعه گفت: خدمات تخصصی دیتیلینگ خودرو، کاور بدنه، نانوسرامیک بدنه، فیس لیفت و کیت بدنه، صفرشویی تخصصی، ریکاوری رنگ و سایر خدمات متنوع آپشن و اکسسوری از جمله خدمات منحصر به فرد اتوآپ محسوب می شود که توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده این خدمات به مشتریان ارائه می شود.

خسروانی با اشاره پیاده سازی مدرن ترین روش شستشوی خودرو در این مجموعه افزود: کارواش تاچ لس روش جدیدی در شست و شوی خودرو است که در این روش خودرو بدون دخالت دست با مواد نانو شسته می شود و مزیت این روش جلوگیری از به وجود آمدن خط و خش روی بدنه خودرو و دوام بیشتر تمیزی به دلیل استفاده از مواد نانو است.

متقاضیان جهت استفاده از خدمات جشنواره یلدای اتوشناس و دیگر خدمات متنوع این مجموعه می توانند به سایت اتوشناس به آدرس اینترنتی www.autoshenas.com مراجعه و یا جهت رزرو نوبت با شماره 45267-021 تماس برقرار کنند.

کلمات کلیدی: اتوشناس – خدمات اتوشناس – آدرس اتوشناس – اتو خسروانی

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد