موضوعات داغ

تولید مرسدس AMG GT R در سال 2021 متوقف خواهد شد! پایان سوپراسپرت اشتوتگارت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مرسدس AMG GT R برای چند سال یکی از جذاب‌ترین و سریع‌ترین محصولات مرسدس بنز بوده است و علاقمندان بسیاری نسبت به خرید این خودرو اقدام کردند. پس از مدتی سری بلک از مرسدس AMG GT R نیز به بازار عرضه شد و استاندارد خودروهای اسپرت و جذاب مرسدس بنز را ارتقا داد. این خودرو توانست رکورد سریع‌ترین خودروی پیست نوربرگرینگ را به ثبت برساند که برای یک خودرو موتور جلو دیفرانسیل عقب غیرمنتظره بوده است. با این حال به نظر می‌رسد داستان مرسدس AMG GT R در دایملر به پایان رسیده است چرا که این خودرو به زودی از خط تولید مرسدس بنز خارج خواهد شد.

مطابق اخباری که Allcarnews در یوتیوب خود منتشر کرده است، مرسدس بنز به نمایندگی‌های خود اطلاع داده که تولید مرسدس AMG GT R در سال 2021 متوقف خواهد شد و این نمایندگی‌ها تا تاریخ 29 دسامبر 2021 فرصت دارند تا سفارشات خود برای خرید این خودرو را ثبت کنند. همچنین یکی دیگر از نمایندگان مرسدس بنز در ایالات متحده این خبر را در گفتگویی با موتور وان تایید کرده است. مطابق اعلام این نماینده، مرسدسAMG GT سری بلک به پرچم‌دار جدید سری GT مرسدس بنز تبدیل خواهد شد و عرضه مرسدس AMG GT R در سال 2021 متوقف می‌شود.

مرسدس AMG GT R

مرسدس AMG GT R با قیمت 163 هزار دلار، به هیچ عنوان خودرو ارزانی نیست اما در مقایسه پرچمدار جدید این سری یعنی مرسدسAMG GT با قیمت 325 هزار دلار، یک گزینه خرید فوق‌العاده به نظر می‌رسد. خانواده خودروهای AMG GT مرسدس بنز برای نخستین بار در سال 2015 معرفی شدند و محصولاتی جدید محسوب می‌شوند، از این رو امکان ایجاد تغییرات گسترده در این خانواده وجود دارد و به نظر می‌رسد این جایگزینی‌ها نیز بخشی از تغییرات خانواده خودروهای گرند تور مرسدس بنز است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد