موضوعات داغ

تخفیف ده هزار دلاری برای خرید مرسدس S کلاس در تعطیلات کریسمس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تعطیلات سال نو معمولا با ارائه تخفیف‌های شگفت‌انگیز برای کالاهای مختلف همراه است و بسیاری از مصرف‌کنندگان اروپایی و آمریکایی، این تعطیلات را دورانی مناسب برای خرید می‌دانند. با این حال تخفیفات تنها ویژه خریداران متوسط نیستند بلکه حتی مشتریان مرفه نیز می‌توانند از پیشنهادات ویژه دوران تعطیلات سال نو بهره‌مند شوند. یکی از این پیشنهاد به مرسدس بنز مربوط می‌شود، جایی که می‌توانید مرسدس S کلاس را با تخفیف ویژه 10 هزار دلاری خریداری کنید. این تخفیف تا چهارم ژانویه برقرار است.

نکته جالب در خصوص تخفیف ده هزار دلاری مرسدس بنز، ارائه این تخفیف بر روی تمامی تیپ‌های مرسدس بنز کلاس S‌ است. بنابراین مشتریان می‌توانند حتی با استفاده از این تخفیف تیپ‌های AMG یا میباخ را انتخاب کنند. مطابق گفته موسسه فروش خودرو Cars Direct، مرسدس بنز تمایل دارد تا پیش از ورود نسل جدید مرسدس کلاس S به نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌ها در سال 2021، از شر تمامی نسخه‌های نسل قبل خلاص شود.

مرسدس کلاس S

مرسدس بنز برای این کار به هر نمایندگی که نسخه‌های نسل قبل مرسدس کلاس S را بفروشند، به ازای هر خودرو ده هزار دلار وجه نقد پرداخت می‌کند. به همین دلیل نمی‌توان چنین تخفیفی را تبلیغاتی دانست چرا که این تخفیف مستقیما برای مصرف‌کننده نهایی اعمال نمی‌شود و نمایندگی‌ها مجبور نیستند تا همین میزان تخفیف را به مشتری ارائه دهند. این تخفیف ده هزار دلاری انگیزه‌ای برای نمایندگی‌های مرسدس بنز است تا قیمت نسل قبلی کلاس S را کاهش دهند و تمامی نسخه‌های موجود قبل از ورود نسل جدید به فروش برسد.

نباید انتظار داشت که تخفیف ده هزار دلاری مرسدس بنز کلاس S را در دسترس اکثر خریداران قرار دهد. قیمت پایه مرسدس بنز S کلاس 94،250 دلار است که این خودرو را از سبد خرید اکثر خریداران خارج می‌کند. این رقم برای مرسدس کلاس S با کیت AMG به 151600 دلار و مرسدس میباخ به 173000 دلار می‌رسد.

با این حال برای مشتریانی که بودجه‌ای بیش از صد هزار دلار را برای خرید خودرو در دسترس ندارند، این تخفیف یک فرصت خرید ویژه محسوب می‌شود، با توجه به آن‌که قیمت نسل بعدی مرسدس بنز کلاس S با افزایش چند درصدی همراه است و ارزان‌ترین تیپ این خودرو حدود 110 هزار دلار قیمت دارد. بنابراین خرید یک مرسدس بنز کلاس S مدل 2020 برای مشتریان در مقایسه با خرید مرسدس بنز کلاس S مدل 2021، حدود 25 هزار دلار صرفه‌جویی به همراه خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد