موضوعات داغ

استفاده بی ام و از بیلبوردهای هوشمند برای هشدار اتمام گارانتی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر می‌رسد بی ام و علاقه زیادی به ایجاد حواشی دارد، چرا که مدتی کوتاه پس از پایان کمپین «باشه بومر» در توئیتر، اکنون اقدام حاشیه ساز دیگری را انجام داده است. مطابق اعلام رسمی سایت بی ام و، این شرکت بیلبوردهای هوشمندی را در انگلستان نصب کرده که به مالکان خودروها اطلاع می‌دهد آیا گارانتی خودرو آن‌ها به اتمام رسیده است یا خیر.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بودند که این بیلبوردها پلاک خودروها را می‌خوانند، اطلاعات خودرو را شناسایی می‌کنند و سپس در صورتی که گارانتی خودرو به اتمام رسیده باشد، با ذکر عبارتی وی را در بین عموم شرم‌سار می‌کند. پس از انتشار این گزارش بی ام و عقب‌نشینی کرده و اعلام کرد این رویداد یک کمپین تبلیغاتی است که بی ام و های با عمر بیش از 35 ماه را هدف قرار داده است تا صاحبان آن‌ها ضمانت نامه جدیدی را به صورت آنلاین خریداری کنند. بی ام و همچنین افزود: هیچ‌گونه اطلاعات قابل شناسایی توسط فناوری تشخیص خودرو در این کمپین استفاده نمی‌شود و بیلبوردها به داده‌های شخصی افراد دسترسی ندارند.

در بیلبوردهای هوشمند از فناوری تشخیص وسیله نقلیه استفاده می‌شود که نوع وسیله نقلیه و سن آن‌ها را تشخیص می‌دهد و تبلیغات را براساس نوع خودرو تنظیم می‌کند. تنها خودروهایی که در محدوده بیلبورد هستند می‌توانند این تبلیغات را مشاهده کنند. به گفته بی ام و استفاده از این بیلبوردها منجر به ارتباط شخصی با مالکان خودروها شده است و برای خرید ضمانت‌نامه‌های جدید به آن‌ها کمک می‌کند. تبلیغات هوشمند بی ام و در انگلستان طی هفته‌های آتی در منچستر، بیرمنگام، لندن و نیوکاسل افزایش خواهند یافت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد