موضوعات داغ

ممکن است بی‌ ام‌ و سری ۷ مدل ۲۰۲۲ چنین ظاهری داشته باشد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چه بی ‌ام ‌و سری ۷ مدل ۲۰۲۲ باشد یا i7 تمام الکتریکی، نمونه‌های اولیه نشان می‌دهند که این دو نسخه طراحی خارجی یکسان و احتمالا فضای داخلی یکسانی داشته باشند.

توجه داشته باشید که این یک رندر دیجیتالی بوده و یک تصویر رسمی که پرچمدار بعدی بی ‌ام ‌و را نشان می‌دهد نیست. با این حال، همان‌طور که نمونه‌های اولیه در ماه‌های اخیر نشان داده‌اند، سری ۷ جدید ظاهری نسبتا محافظه‌کارانه و احتمالا نمای جلویی عجیبی خواهد داشت.

این سدان لوکس جدید ممکن است چراغ‌ جلوهایی مشابه این تصویر داشته باشد، اما احتمالا نمای جلویی آن شبیه هیچکدام از محصولات قبلی بی‌ام‌و نباشد.

این تصویر نشان‌دهنده یک نمای جلویی کاملا متفاوت است، چون جلوپنجره و چراغ‌های جلو کمی پایین‌تر از بقیه مدل‌ها قرار دارند. شکل چراغ‌های جلو هنوز مشخص نیست، اما ممکن است شبیه چیزی باشند که در این تصاویر می‌بینیم. شاید ظاهر چراغ‌ها با این تصاویر متفاوت باشد، اما به نظر می‌رسد محل قرار گرفتن آن‌ها کاملا درست باشد.

این رندر خیلی خوب ظاهر نسل بعدی بی ام و سری ۷ و i7 را به تصویر می‌کشد، که شاید در مقایسه با مرسدس EQS کمی بیش از حد ظاهری جعبه‌مانند داشته باشد. دستگیره درها هم درون بدنه مخفی هستند و احتمالا در مدل تولیدی هم آن‌ها را به همین شکل ببینیم.

با توجه به چیزی که می‌بینیم، نمای پشتی دارای چراغ‌های خطر کشیده است که شاید در مدل اصلی شبیه این رندر نباشند، اما شاید خیلی هم با این تصویر تفاوت نداشته باشند.

نسل بعدی بی ام و سری ۷ احتمالا در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. این مدل به رقیب اصلی مرسدس EQS و جگوار XJ تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/9
وقتي اصالت فراموش مي شه