موضوعات داغ

فیلم تست تصادف تویوتا سیینا را ببینید، عملکرد خوب ون ژاپنی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا سیینا مدل ۲۰۲۱ در تست تصادفی که توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه انجام شد عملکرد خیلی بهتری از نسل قبلی خودش داشت و نمره عالی دریافت کرد.

این مینی‌ون در هر شش ارزیابی تصادف نمره خوب را به دست آورد و این نمره در مورد لنگرهای صندلی کودک، سیستم‌های جلوگیری از تصادف و کاهش خسارت و دو سری چراغ‌های جلوی موجود صدق می‌کند.

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه گفته است:

سی‌نا مدل ۲۰۲۰ در دو آزمایش همپوشانی عملکرد خوبی نداشت، چون ساختار حفاظتی خودرو روی محفظه سرنشینان مچاله شد. فضای زنده ماندن سرنشینان در هر دو ارزیابی به خوبی حفظ نشده بود، در حالی که این مدل در تست تصادف سمت سرنشین عملکرد بدتری داشت. مدل ۲۰۲۱ این مشکلات ساختاری را ندارد و ارزیابی حسگرهای آدمک‌ها خطر افزایش آسیب به راننده یا مسافر را نشان نداد.

عرضه سی‌نا ۲۰۲۱ که فقط با پیشرانه هیبریدی در دسترس است از ماه گذشته آغاز شده است. این مدل در پنج نسخه و با تعداد حداکثر ۸ صندلی ارائه می‌شود و دارای امکانات مختلف و همچنین حس ایمنی تویوتا ۲ به همراه ابزار کمک‌ راننده و سیستم رانندگی تمام چرخ محرک است. قدرت توسط یک موتور بنزینی ۲.۵ لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی که خروجی کلی ۲۴۳ اسب بخار تولید می‌کنند، تامین می‌شود. براساس تخمین تویوتا، مصرف سوخت این مینی‌ون هیبریدی به طور متوسط ۷.۱ لیتر در هر کیلومتر است. قیمت این مدل از ۳۴،۴۶۰ دلار برای نسخه پایه دیفرانسیل جلوی LE آغاز می‌شود، که دارای آپشن تمام چرخ محرک ۲،۰۰۰ دلاری است، در حالی که نسخه پلاتینیوم تمام چرخ محرک با قیمت تقریبا ۵۰،۵۰۰ دلار عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد