موضوعات داغ

عرضه یواز پاتریوت با قیمتی بالا در بازار آمریکا، رویای پوچ روسی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

وقتی در سال ۲۰۱۸ یواز پاتریوت توسط تیم‌های مختلفی تست شد، می‌دانستیم با یک مدل آفرود قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه طرف هستیم. سرانجام این خودرو طبق قرارداد جدیدی بین شرکت روسی و برمک واردکننده این خودرو، قرار است در بازار ایالات ‌متحده عرضه شود. همچنین این شاسی بلند روسی با نام برمک تائوس و به عنوان مدل ۲۰۲۲ در آمریکا عرضه خواهد شد.

بله، تائوس نامی است که فولکس‌ واگن برای یکی از کراس‌اوورهای کوچک خودش انتخاب کرده بود و جالب است که این مدل جدید هم توانسته چنین نامی داشته باشد. با این حال، برمک می‌گوید همه اسناد و مدارک لازم را دریافت کرده و فروش این مدل آفرود را از سال آینده در آمریکا آغاز خواهد کرد.

یواز پاتریوت با قیمت ۲۶،۴۰۵ دلار، به لطف امکانات ویژه که معمولا به صورت آپشن برای مدل‌های شاسی بلند در دسترس قرار دارند، حس باارزش و خاص بودن را برای مشتریان فراهم می‌کند. برمک قول داده است که این مدل، کاربردی بودن و امنیت یک شاسی بلند مثل لکسوس LX را با قابلیت‌ها و ابزارهای پیشرفته لندروور ترکیب می‌کند. در مقایسه با این مدل، قیمت اولیه جیپ چروکی ۲۶،۵۵۵ دلار است.

یواز پاتریوت

این ادعای بزرگی برای یک شاسی بلند است که از موتور ۲.۷ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۵۰ اسب بخار بهره می‌برد. با این حال، طراحی اتاقک روی شاسی، جعبه‌دنده کمکی الکترونیکی، و دیفرانسیل عقب قفل‌شونده به صورت الکترونیکی اختیاری، امکانات مناسبی برای یک مدل آفرود شایسته هستند. علاوه بر این، برمک تعدادی از لوازم جانبی آفرود مثل لوله تنفسی، کیت‌های افزایش ارتفاع، وینچ‌های کابلی و موارد دیگر را به مشتریان ارائه می‌دهد.

پاتریوت تنها مدل یواز نیست که وارد بازار ایالات ‌متحده می‌شود، چون برمک وانت بریو که تقریبا هم‌اندازه فورد رنجر است را هم در آمریکا عرضه خواهد کرد. این مدل هنوز برای سفارش در دسترس نیست، چون در مراحل تست‌های نهایی قرار دارد، اما گفته می‌شود قیمت اولیه آن ۲۷،۸۸۲ دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد