موضوعات داغ

نیسان زامیاد همچنان تولید می شود، آبی جاودانه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

چندی پیش اعلام شد که خودروی وانت نیسان زامیاد به دلیل عدم توانایی برای دریافت استانداردهای آلایندگی یورو 5 از خطوط تولید شرکت های خودروسازی خارج خواهد شد، با این حال روز گذشته طبق اعلام سازمان حفاظت محیط زیست و برای اینکه شرکت زامیاد بتواند به تعهدات خود در قبال مشتریان وانت نیسان عمل کند، مقرر شده تا مجوز شماره‌ گذاری برای این وانت صادر شود.

پیرو این خبر، شرکت زامیاد اعلام کرد که صدور مجوز نهایی پلاک گذاری خودروهای نیسان زامیاد در اختیار پلیس بوده و این امر با انجام مراحل اداری طی روزهای آینده نهایی خواهد شد.

شرکت زامیاد همچنین به خبر توقف تولید خودروی نیسان زامیاد واکنش نشان داد و اعلام کرد که باتوجه به اخذ مجوزهای قانونی، تولید نیسان آبی با موتور Z24 تا پایان سال جاری ادامه داشته و همچنین این شرکت با کمک شرکت های دانش بنیان، موفق به دریافت گواهینامه تایید آلایندگی یورو 5 و همچنین ECBD برای وانت نیسان با موتور Z24NI از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین سازمان حفاظت محیط زیست شده است.

باتوجه به این شرایط، زامیاد تصمیم دارد تا در آینده موتوری با بازدهی بیشتر و تکنولوژی بروزتر را جایگزین موتورهای فعلی وانت نیسان کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/11
بعلت قادر نبودن خودرولگنساز در طی چندین دهه، برای جایگزینی يه وانت بار بهتر...
تولید يه ارابه مرگ همچنان ادامه خواهد داشت
1399/10/11
خدایا خدایا تا ............................ نیسان وانتو نگهدار
1399/10/13
پس وانت پادرا پلاس چی میشه؟
جایگزین وانت نیسان نمیشه؟
1399/10/14
دیگه رسما تبدیل شد به ماشین ترور :-)