موضوعات داغ

پیدا شدن شورولت کامارو به سرقت رفته پس از 17 سال

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سرقت خودرو یکی از بدترین تجربیات جهان است اما تامی کوک در پیچ و تاب سرنوشت، پس از 17 سال با شورولت کامارو 1969 خود روبرو شد.طبق گزارش خبرگزاری The Free Lance Star، ماشین کوک در سال 2003 از تعمیرگاه اتومبیل او به سرقت رفته است.

متأسفانه، به نظر می‌رسد که سارقان به دلیل پیشرانه اصلی شورولت، به کامارو او چشم داشتند و احتمالاً با یک تریلر از تعمیرگاه خارج شده است. صرف نظر از نحوه سرقت آن، هرچند با گذشت سالیان سال احتمال یافتن آن خیلی کم شده بود اما کوک هرگز امید خود را برای یافتن این ماشین عضلانی از دست نداد.

پس از گذشت چند سال، بالاخره شانس به او رو کرد. روزی یکی از آشنایانش، یک کامارو 1968 را برای بررسی سیستم آن، به او معرفی کرد. هنگامی که به آن محل رفت، یک شورولت کامارو 1969 توجه او را به خود جلب کرد.

او از فروشندگان در مورد ویژگی های اتومبیل عضلانی سبز سوالاتی پرسید و به او گفته شد که در اصل رنگ آن نارنجی هوگر بوده، درست مثل کامارو دزدیده شده او. پس از پرسش و پاسخ هایی که انجام شد، فهمید این کامارو با ماشین گمشده اش اشتراکات زیادی دارد.ا ز جمله براکت های نصب شده در کارخانه برای قرار دادن صندلی عقب تاشو.

او تا حدودی متقاعد شده بود که در حال تماشای ماشین گمشده اش است. در همین حال کد VIN جدیدی را یافت که با VIN دیگر مطابقت نداشت. همچنین به نظر می‌رسید کسی قصد مخفی کردن شماره را داشته است، بنابراین آن را یادداشت نمود. پس از بازگشت به خانه، گزارش خودروی سرقت شده خود را جستجو کرد و متوجه شد که این VIN با شورولت کامارو گمشده او مطابقت دارد.

کوک فورا با پلیس تماس گرفت و نحوه یافتن ماشین سرقت شده خود را برای آن ها شرح داد. اگرچه پلیس آماده بود تا برای توقیف این وسیله نقلیه اقدام کند اما کوک آن را به تأخیر انداخت و تا آمدن دوستش برای تحویل شورولت کامارو 1968، منتظر ماند.

کوک به روزنامه گفت که صاحب فعلی ماشین دزدیده شده، خود یک قربانی بی گناه است و مشکلی برای او به وجود نیامد. او اولین کسی نبود که مالکیت این خودرو دزدیده شده را در اختیار داشت زیرا از ابتدا تا زمان دستگیری، چهار بار معامله شده بود که امری بسیار شگفت آور است.

گرچه گم شدن طولانی مدت این خودرو بسیار ناراحت کننده بوده است اما کوک اظهار داشت که صاحبان قبلی، اقداماتی روی آن انجام داده اند که باعث بهبود وضعیت آن نسبت به قبل شده است. برای مثال نصب یک موتور وی شکل 8 سیلندر 5.8 لیتری روی خودرو.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد