موضوعات داغ

کیا پنج رونمایی بزرگ برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کیا قصد دارد لوگوی جدیدش را طی روزها و هفته‌های آینده روی مدل‌های جدیدی به نمایش بگذارد. علاوه بر این لوگوی جدید، شعار کیا از «نیروی شگفتی‌آفرین» به «جنبش الهام‌بخش» تغییر کرده است.

اما به نظر می‌رسد تغییرات کیا تنها به نام تجاری محدود نمی‌شود. این شرکت مستقر در کره‌جنوبی قرار است طی سال ۲۰۲۱ پنج خودروی جدید را برای بازار آمریکا رونمایی کند.

این پنج خودرو مدل‌های جدید یا مجددا طراحی‌شده هستند، بنابراین احتمالا بتوانیم سه تا از این پنج خودرو را پیش‌بینی کنیم.

همانطور که قبلا تأیید شده، نسخه پلاگین هیبریدی کیا سورنتو مدل ۲۰۲۱ تا اواخر سال ۲۰۲۱ وارد آمریکا خواهد شد، اما این بزرگ‌ترین رونمایی کیا نخواهد بود. می‌دانیم که کیا در حال کار روی یک اسپورتیج جدید و همچنین نسخه جدید نیرو است، پس می‌توانید این دو را هم به لیست اضافه کنید. کارنیوال یا سدونای جدید، که پیش از این در خارج از ایالات‌متحده رونمایی شده بودند، ممکن است در دسترس مشتریان آمریکایی قرار بگیرند. در مورد بقیه هم نمی‌دانیم باید منتظر چه مدل‌هایی باشیم.

رونمایی از خودروهای جدید کیا با تغییراتی در مدیریت کیا موتورز آمریکا همراه خواهد شد. بیل پفر پس از سه سال معاونت عملیات فروش، حالا به عنوان مدیر ارشد عملیات و معاون مدیر عامل انتخاب شده است.

راسل ویجر، که در جولای ۲۰۱۹ به شرکت کیا موتورز آمریکا پیوست، حالا به عنوان معاون بازاریابی انتخاب شده و به صورت مستقیم به پفر گزارش خواهد داد. او رئیس سابق عملیات بازاریابی بوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد