موضوعات داغ

کاهش فاصله قیمت کارخانه محصولات سایپا با حاشیه بازار

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به این موضوع که علی رغم تحریم های صنعت خودرو، با همت کارگران مجموعه خودروسازی سایپا مولفه های جهش تولید را محقق کرده ایم، اضافه کرد کهاکنون در خودروسازی سایپا با افزایش عرضه محصولات به بازار شاهد کاهش فاصله قیمت کارخانه ای خودرو با حاشیه بازار هستیم و برای نخستین بار 2 مورد از مواردی که جزو قرعه کشی بوده از رده خارج می شوند.

به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: تمامی ثبت نام کنندگان وانت 151 و نیسان تک سوز آپشنال بدون قرعه کشی برنده هستند و برای این خودروها سهمیه ظرفیت و رزرو در نظر گرفته نشده است.

باقری در ادامه اعلام کرد که تمامی خریداران این دو خودرو بدون قرعه کشی برنده هستند و پس از اتمام قرعه کشی می توانند اقدام به واریز وجه کنند. همچنین به مرور زمان قرعه کشی ها از برنامه ها حذف می شود و مردم بدون قرعه کشی می توانند از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود کنند.

وی در ادامه اضافه کرد که با اخذ مجوز کمیته خودرو، رزرو را به میزان 200 درصد افزایش داده ایم. همچنین موضوع شماره گذاری محصولات سایپا که 3 ماه متوقف شده بود نیز با پیگیری های انجام شده شماره گذاری می شوند و طی دیروز یک هزار و 500 خودرو شماره گذاری شدند. قرعه کشی 19 هزار خودرو انجام شده و مردم با زمان تعیین شده تا 5 روز کاری می توانند وجه لازم را تکمیل کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد