موضوعات داغ

تبلیغ جدید مرسدس S کلاس با حضور راجر فدرر پشت فرمان + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

حتما لازم نیست یک فوق‌ ستاره بین‌المللی باشید تا از خودرویی که رانندگی با آن راحت و لذت‌بخش است قدردانی کنید. البته اگر یکی از این ستاره‌ها باشید، قطعا خودروی شما یک فولکس ‌واگن جتا نیست، پس چرا یکبار مرسدس ‌بنز S کلاس جدید را امتحان نکنید؟

در جدیدترین تبلیغ S کلاس، مرسدس به سراغ راجر فدرر رفته که تا نوامبر ۲۰۲۰ در رده پنجم برترین تنیس ‌بازان دنیا قرار داشته است. در این کلیپ، این ستاره تنیس سوئیسی از S کلاس برای استراحت بین مسابقاتش استفاده می‌کند.

فدرر تنها کسی نیست که از زمان عرضه S کلاس در سال گذشته، این مدل جدید مرسدس را تبلیغ کرده است. قبلا هم افرادی مانند لوئیس همیلتون و آلیشیا کیز در تبلیغاتی برای این مدل جدید حضور پیدا کرده‌اند.

S کلاس جدید در مقایسه با نسل قبلی خودش واقعا یک محصول برتر است، در حالی که نسل قبلی از جنبه‌های مختلفی یک خودروی عالی بود.

قیمت این مدل جدید در آمریکا از ۱۰۹،۸۰۰ دلار شروع خواهد شد، بنابراین ۱۵۵۵۰ دلار گران‌تر از مدل ۲۰۲۰ خواهد بود. S کلاس جدید در سه نسخه کاملا مجهز برای بازار آمریکا عرضه خواهد شد تا نیازهای مشتریان سخت‌گیر را برآورده کند.

نسخه لوکس S 500 4MATIC دارای سیستم تعلیق هوایی، سانروف پانورامیک شیشه‌ای، چراغ‌های LED و چرخ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی است. قدرت از یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ تامین می‌شود که توان ۴۲۹ اسب بخار و گشتاور ۵۲۱ نیوتن متر تولید می‌کند، البته EQ بوست هم ۲۱ اسب بخار دیگر به توانش اضافه می‌کند.

مشتریانی که به دنبال نسخه قدرتمندتر هستند می‌توانند S 580 4MATIC را با قیمت اولیه ۱۱۶،۳۰۰ دلار خریداری کنند. این مدل دارای موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو با توان ۴۹۶ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر است و EQ بوست مخصوص خودش را هم دارد.

فروش S کلاس جدید طی ماه‌های آینده در نمایندگی‌های آمریکا آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد