موضوعات داغ

آنباکسینگ جذاب بوگاتی دیوو لیدی‌باگ ۵ میلیون دلاری را تماشا کنید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یک کانال یوتیوبی ویدئویی از تحویل یک بوگاتی دیوو جدید به صاحبش را منتشر کرده است.

این ابرخودرو قیمتی معادل ۵.۴ میلیون دلار دارد و صاحبش همچنین یک بوگاتی ویژن گرن توریسمو، یک شیرون و یک ویرون ویتس در کالکشن خود دارد. این دیوو به صورت مستقیم و هوایی از کارخانه بوگاتی در مولشایم فرانسه، به لس‌آنجلس کالیفرنیا فرستاده شده است و بوگاتی همچنین کلید خودرو را درون یک جعبه فیبر کربنی به مشتری تحویل داده است.

این دیوو دارای موتور ۸ لیتری W16 چهار توربوشارژ با توان ۱،۴۷۹ اسب بخار و گشتاور ۱،۶۰۰ نیوتن متر است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مدل فقط ۲.۴ ثانیه است و سرعت نهایی آن ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

در واقع، این مدل کمی کندتر از شیرونی است که بر اساس آن ساخته شده است. به این ترتیب، ظاهر آیرودینامیک نیروی داون‌فورس بیشتری تولید می‌کند، تا خودرو چسبندگی بیشتری داشته باشد، اما این منجر به سرعت نهایی کمتری می‌شود. حتی با این وجود، به لطف آیرودینامیک بهبودیافته دیوو، این مدل قادر است پیست ناردو را ۸ ثانیه زودتر از شیرون طی کند - البته انتظار نداریم صاحب این خودر هر روز با بوگاتی ۵.۴ میلیون دلاری خودش وارد پیست شود.

این دیوو یکی از تنها ۴۰ دستگاه از این مدل است که برای کل دنیا تولید می‌شود و فقط تعداد کمی از آن‌ها در آمریکا هستند. نام لیدی‌باگ (کفشدوزک) به این دلیل برای این مدل خاص انتخاب شده که به رنگ قرمز پررنگ با نقطه‌هایی از مشکی و قرمز درآمده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد