موضوعات داغ

راه اندازی سامانه الکترونیکی صدور مجوز تردد بین شهری از کرج

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

روز گذشته غفور قاسم پور، فرماندار کرج از راه اندازی سامانه مجوز الکترونیکی تردد بین شهری خبر داد و در این خصوص اعلام کرد که شهروندان شهرستان کرج به منظور دریافت مجوز تردد سفرهای ضروری به استان‌ های شمالی کشور می‌ توانند به این سامانه مراجعه کرده و مجوز لازم را دریافت کنند.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، فرماندار کرج در تکمیل صحبت های خود اضافه کرد که با توجه به این موضوع که اکثر شهرهای کشور در شرایط زرد کرونایی قرار دارد و تعدادی از استان‌ های شمالی کشور نیز موقعیت قرمز کرونایی دارند، تردد از کلانشهر کرج به این مناطق ممنوع اعلام شده است.

علاوه بر این باتوجه به آلودگی هوا و ضرورت کاهش ترددهای بین شهری، راه اندازی این سامانه می تواند گامی در جهت تحقق خدمات الکترونیکی به شهروندان کرج باشد و تنها متقاضیانی که شرایط خاص و ویژه‌ ای برای سفر کردن به مناطق شمالی کشور دارند، می توانند با مراجعه به سامانه http://Taradod.karaj.alborz.ir نسبت به دریافت مجوز تردد پس از بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز قدام کنند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه کرج دومین کلانشهر کشور پس از تهران در راه اندازی سامانه صدور مجوز تردد الکترونیک است، اضافه کرد که این سامانه یکی از درگاه‌ ها در میز خدمت الکترونیکی بوده و با هدف ایجاد سهولت کار برای شهروندان و کاهش مراجعه حضوری راه اندازی شده است.

شرایط زرد کرونایی هنوز شکننده و ناپایدار است و باید رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی را همچنان و با جدیت ادامه دهیم، به همین منظور ممنوعیت تردد شبانه هنوز پابرجاست و هر گونه تردد از ساعت ۲۱ شب الی ۴ بامداد به سایر شهرها از جمله شهرهای زرد، قرمز، نارنجی و آبی مشمول جریمه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد