موضوعات داغ

شورلت کاپریس ۱۹۸۹ سفارشی های‌-رایزر با تم هالک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

همانطور که می‌دانید، ساختن یک خودروی سفارشی نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است، و شاید محصول نهایی همیشه آن‌طور که انتظار می‌رود خوب نباشد. در مورد این شورلت کاپریس، سازندگان دقیقا به همان چیزی که می‌خواسته‌اند دست پیدا کرده‌اند.

این شورولت کاپریس ۱۹۸۹ که توسط تعمیرگاهی به نام اسپید کریشین ساخته شده و با قیمت ۴۰ هزار دلار به فروش می‌رسد، واقعا خیره‌کننده است.

اولین نکته‌ای که توجه ما را به خود جلب می‌کند تم سبزرنگ هالک است که بدنه خودرو را فرا گرفته است. در حالی که شاید این خودرو بیش‌ازحد پرزرق و برق باشد، به نظر می‌رسد کاملا به شکلی حرفه‌ای ساخته شده است. این رنگ‌آمیزی که ۴۰،۰۰۰ دلار هزینه داشته، جزئیات بیشتری از داستان برخی از فیلم‌های مارول دارد.

شورولت کاپریس 1989

این خودرو دارای نورپردازی سفارشی، جلوپنجره سفارشی و درهای شبیه لامبورگینی است که هر کدام تلویزیون مخصوص خودشان را دارند.

در کابین، شاهد یک داشبورد شلوغ و صندلی‌های سطلی سفارشی هستیم که همان تم سبز و سیاه هالک را دارند. برخی از امکانات این مدل عبارتند از: شیشه‌های برقی، صندلی‌های برقی، سانروف برقی و یک ستون فرمان مورّب. در حالی که یک کاپریس معمولی دارای چهار درب و یک ردیف دوم صندلی کاربردی است، این نسخه این‌طور نیست و به جای صندلی عقب، یک سیستم صوتی با بلندگوهای بزرگ قرار گرفته است. در این خودرو از ۱۴ تقویت‌کننده، ۲۸ بلندگو و چهار ساب‌ووفر ۱۵ اینچی استفاده شده است.

با این حال، یکی از شگفت‌انگیزترین چیزها در مورد این کاپریس این است که تغییراتش سطحی نیستند. این مدل دارای موتور ۷ لیتری LS7 V8 با توان ۵۰۵ اسب بخار و گشتاور ۶۳۷ نیوتن متر است، اما چرخ‌های بزرگ و ۳۰ اینچی آن باعث شده درباره توانایی‌اش در کنترل این همه قدرت شک کنیم. این خودرو همچنین دارای یک سیستم اگزوز بورلا با حالت‌های قابل تغییر به صورت الکترونیکی و همچنین ترمزهای دیسکی برای چهار چرخ و قطعات سیستم تعلیق بهبودیافته می‌باشد.

این شرکت ادعا می‌کند که ساخت مجدد این مدل بیش از ۲۰۰ هزار دلار هزینه داشته و در حالی که این عددی غیرمعمولی است، اما کار و وقت زیادی صرف ساخت آن شده است. از رنگ‌آمیزی پیچیده، تا تعویض موتور و تغییرات گسترده در داخل و خارج، شکی نیست که تلاش زیادی برای ساخت این مدل انجام شده، حتی اگر از آن خوشمان نیاید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد