موضوعات داغ

Moto Guzzi V85 TT، موتور جدید پیاجیو برای سال 2021

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

موتور پیاجیو Moto Guzzi V85 TT از زمان معرفی به دلیل پیشرانه قدرتمند، تکنولوژی‌های پیشرفته و ظاهر زیبا طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. این موتور پیاجیو برای سال 2021 با لاستیک‌های تیوبلس و گشتاور بیشتر به دست خریداران خواهد رسید.

پیشرانه موتور پیاجیو Moto Guzzi V85 TT، نقطه قوت این موتور سیکلت است. این موتور ساختاری 90 درجه و V‌ شکل داشته و 853 سی سی حجم دارد. حداکثر قدرت آن در 7750 دور بر دقیقه بدست می‌آید، جایی که این پیشرانه کوچک 80 اسب‌بخار قدرت تحویل می‌دهد. حداکثر گشتاور این پیشرانه نیز 80 نیوتن‌متر است که در 5000 دوربردقیقه بدست می‌آید.

برای توقف چنین قدرتی که برای یک موتورسیکلت قابل توجه به حساب می‌آید، از دیسک‌های ترمز برمبو و بازوی آلومینیومی دوطرفه فرمان استفاده شده است. برای سال 2021، پیاجیو با بروزرسانی ECU گشتاور را تا حدی افزایش داده اما اطلاع دقیقی از میزان این افزایش وجود ندارد.

در نسخه‌های فعلی سه حالت رانندگی خیابان، باران و آفرود وجود دارد که این حالات در سال 2021 افزایش یافته‌اند و اکنون خریداران دو قابلیت اسپرت و کاستوم را نیز در اختیار خواهند داشت. قیمت این موتورسیکلت هنوز اعلام نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد