موضوعات داغ

شورولت کوروت به شاسی بلند الکتریکی تبدیل می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر می‌رسد پس از عرضه فورد ماستنگ مک ای، شورولت نیز ترغیب شده تا یک شاسی بلند الکتریکی براساس خودرو اسپرت و محبوب خود یعنی شورولت کوروت تولید کند. این گمانه زنی از هفته گذشته و در جریان نمایشگاه CES قوت گرفت، هنگامی که جنرال موتورز اعلام کرد در آینده چند خودرو الکتریکی از جمله یک شاسی بلند را به بازار عرضه خواهد کرد.

براساس همین گمانه‌زنی‌ها، خبرگزاری بلومبرگ چند رندر را از شاسی بلند الکتریکی شورولت کوروت منتشر کرد. جنرال موتورز در پاسخ به این ادعا اعلام کرد که شاسی بلند الکتریکی آتی این شرکت مدلی از بیوک خواهد بود، با این وجود همچنان امیدها برای عرضه یک کوروت شاسی بلند الکتریکی زنده است.

در صورتی که جنرال موتورز برنامه‌ای برای تولید نسخه شاسی بلند الکتریکی از شورولت کوروت داشته باشد، این برنامه به صورت موازی با فورد ماستنگ مک ای خواهد بود. منابع ناشناس به خبرگزاری بلومبرگ اطلاع داده‌اند که طراحان جنرال موتورز در حال کار بر روی ایده ساخت یک شاسی بلند الکتریکی براساس کوروت هستند و این خودرو در سال 2025 وارد بازار خواهد شد. جنرال موتورز تاکنون از ارائه هرگونه اطلاع رسمی در این خصوص خودداری کرده است. با توجه به تمایل گسترده مصرف‌کنندگان به خرید خودروهای الکتریکی با ظاهر جذاب، پروراندن چنین ایده‌ای از سمت جنرال موتورز بعید و دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد