موضوعات داغ

دریفت یک روبات با تویوتا سوپرا را تماشا کنید، تحقیقات جذاب! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسخه جدید تویوتا سوپرا بزودی از راه می‌رسد و بار دیگر لذت رانندگی استانداردی جدید برای خود خواهد داشت. در بخشی از تحقیقات مربوط به تویوتا سوپرا 2021 نسخه GR، این خودرو بایستی حرکات دریفت متفاوتی را انجام دهد که بخشی از جذاب‌ترین مطالعات موسسه تحقیقات تویوتا را تشکیل می‌دهد. اعضای این موسسه به دنبال ایجاد تعادلی بین واکنش‌های خودرو، رانندگی تند و تیز و سیستم‌های خودمختار هستند.

مهندسان موسسه تحقیقات تویوتا، گروهی از رانندگان حرفه‌ای را گردهم آورده‌اند و نحوه دریفت کردن آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند. آن‌ها سعی دارند با بررسی دقیق عملکرد رانندگان هنگام انجام دریفت، نحوه عملکرد سیستم‌های رانندگی نیمه خودکار و دستیاران رانندگی را بهبود ببخشند.

با وجود آن‌که انجام دریفت با تویوتا سوپرا عملی آکادمیک محسوب می‌شود، به وضوح می‌توان متوجه لذت‌بخش بودن دریفت با این خودرو شد. اگر چه داخل تویوتا سوپرا راننده نشسته است اما دروبین‌های داخل اتومبیل رایانه‌هایی را نشان می‌دهند که عملکرد دریفت را تحت کنترل دارند. مهندسان تویوتا یک ربات دریفتر طراحی کرده‌اند که عمل دریفت را به صورت خودکار انجام می‌دهد و راننده در این خودرو تنها نقش ناظر را ایفا می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد