موضوعات داغ

تاکید بر مخالفت برای واردات خودروهای دست دوم خارجی از مناطق آزاد

عکس مطلب اول

علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر روی این موضوع که واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد به سرزمین اصلی مورد مخالفت قرار دارد، چنین عنوان کرد که هیچکس در کشور به این راه میدان نخواهد داد و با واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد به سرزمین اصلی مخالف هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با حضور در مراسم رونمایی از موتور سه سیلندر ملی، عنوان کرد که امیدواریم تولیدات با حجم و داخلی سازی بیشتری انجام شود تا هم به قیمت های مناسب تری در فروش برسیم و هم جامعه نفع بیشتری از تولید خودرو در کشور ببرند. در واقع خدمت به مردم با افزایش تولید محقق خواهد شد.

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تمایل همکاری یک شرکت آلمانی در توسعه این پروژه، اضافه کرد که پیش از این قرار بود ساخت این موتور سه سیلندر با همکاری شرکت آلمانی ماهله صورت گیرد، اما راضی به انجام چنین کاری نبودیم. شرکت ماهله در سال 96 و همزمان با اعمال تحریم های صنعت خودروسازی از همکاری سر باز زد و طی مدت 2 سال اجرای این پروژه به تعویض افتاد.

اکنون طراحی موتور توسط متخصصان داخلی آغاز شد و نمونه آزمایشی آن از نظر مصرف سوخت، توان، آلایندگی و استاندارد به نتیجه و ثمر رسیده است و موتور تولید شده، دستاورد بسیار خوبی در کشور است که بدون وابستگی به خارج انجام شده، اما برای تولید انبوه نیاز به سرمایه گذاری دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/30
لطفا"بریدتحقیق کنیدکه چرا علی آقامحمدی ودیگران بگن واردات خودروی دست دوم به کشورممنوع، اگر اینطورنباشد، یک، کسی این ارابه های مرگ نمی خرد وروی دستشان بادمی‌کند، دوما"حق المنافع خودازتولیدات خودروی بی کیفیت وگرانقیمت رانمیتواننددریافت کنند، سوما، مافیاو سوداگران بازارخودرو که با پرداخت سود بلمناصفه به این آقایان، دیگه نمی توانند دریافت کنند، پس درنتیجه، هیچ آدمی منافع خودرا فدای منافع دیگران نمیکند، مگر متقین، یاحق