موضوعات داغ

ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور توسط پارس خودرو به زودی تولید می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

در پی استقبال گسترده خریداران از خودرو کوییک R شرکت پارس خودرو، این شرکت قصد دارد تا نسخه جدید این خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک را راه اندازی کرده و به بازار عرضه کند که در چنین شرایطی می تواند لقب ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خودروبانک و به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، خودروی کوییک R که از زمان عرضه در بازار به دلیل امکانات بسیار خوب و جذابیت های ظاهری مناسبی که داشت، توانست مورد استقبال گسترده خریداران قرار گیرد و اکنون باتوجه به استقبال خریداران از این خودرو، قرار است که به زودی با بهره مندی از گیربکس اتوماتیک روانه بازار شود.

این خودرو از گیربکس 4 سرعته ساخت کمپانی Punch بهره خواهد برد که از باکیفیت ترین و بزرگ ترین سازندگان قوای محرکه در جهان است که تست های میدانی و کیفی این خودرو طی ماه های گذشته توسط متخصصین پارس خودرو انجام شده و نسخه نهایی آن در سال جهش تولید به زودی روی خط تولید قرار خواهد گرفت.

موتور این مدل از همان نوع 1.5 لیتری خانواده کوییک است که از کم مصرف‌ ترین موتورهای حال حاضر در بازار ایران به شمار می رود و استفاده از دو کیسه هوای ایمنی، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، رینگ‌ های آلومینیومی، آینه های برقی، فرمان D Type مجهز به دکمه های کنترل سیستم صوتی و همچنین سیستم ترمز مجهز به ABS، EBD و BAS، باعث شده تا این خودرو محصولی مقرون به صرفه و کاربردی با امکانات خوب برای کاربران باشد.

با این اوصاف، خودروی کوییک R پس از تجهیز به جعبه دنده اتوماتیک، لقب ارزان ترین خودروی اتوماتیک کشور را به خود اختصاص خواهد داد که به زودی راه اندازی شده و به بازار عرضه می شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/1
کجای کره زمین بجز ایران برگشت به عقب رو پیشرفت میدونن؟!!؟کوئیک اولین سریهاش گیربکس cvt پانچ داشت بعدها تو تحریم حذفش کردن الآن که دوباره داره برمیگرده چطور میشه محصول جدید؟؟؟؟
1399/11/2
امکانات خوب و جذابیت های ظاهریش فقط ؛)