موضوعات داغ

خودروی جدید بازیکنان بارسلونا، کمپین تبلیغاتی جدید کوپرا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی اسپانیایی سئات، به تازگی کمپین تبلیغاتی راه انداخته که در طی آن برخی بازیکنان تیم بارسلونا، اقدام به انتخاب خود و شخصی سازی آن می‌کنند. این کمپین دنیای کوپرا نام دارد که در طی آن افراد می‌توانند با انتخاب نسخه‌های کوپرا از محصولات سئات و شخصی سازی آن‌ها، خودرویی به سبک خودشان داشته باشند.

برخی بازیکنان تیم بارسلونا از جمله جرارد پیکه، سرجیو بوستکس و آندره ترشتگن در این کمپین حضور دارند و ترشتگن به سفیر کمپین دنیای کوپرا تبدیل شده است. سئات لئون کوپرا، سئات فورمنتور کوپرا و سئات آتکا کوپرا بخشی از خودروهای حاضر در این کمپین هستند.

اکنون سئات و بارسلونا از نظر تجاری شریک دیگر محسوب می‌شوند و در جریان کمپین تبلیغاتی سئات، 19 بازیکن فوتبال شرکت کرده‌اند. سئات به بازیکنان بارسلونا این امکان را اعطا کرده تا تجربه نزدیکی از طراحی دنیای خودرو و مدهای مرتبط با آن داشته باشند، در عین حال بازیکنان قادر هستند تا خودروهای سئات کوپرا را به صورت دیجیتالی شخصی سازی کنند.

جرارد پیکه

همکاری نزدیک سئات و بارسلونا سبب شده تا سئات کوپرا فورمنتور به عنوان خودرو رسمی باشگاه بارسلونا انتخاب شود. این خودرو یک شاسی بلند اسپرت است و با هفت نوع پیشرانه مختلف به مشتریان عرضه می‌شود. سئات کوپرا فورمنتور مورد علاقه بازیکنان باشگاه بارسلونا نیز قرار گرفته و آن‌ها تصمیم گرفتند تا این خودرو را شخصی سازی کنند. نسخه پلاگین هیبریدی سئات کوپرا فورمنتور یکی از محبوب‌ترین تیپ‌های این خودرو است که به تازگی وارد بازار شده است. سئات کوپرا فورمنتور ترکیبی از طراحی خارجی تهاجمی، فضای لوکس و زیبا و سطح بالایی از فناوری را در یک قالب کلی به مشتریان ارائه می‌دهد. سئات کوپرا فورمنتور خودرو منتخب دی یونگ، میرالم پیانیچ، سرجینیو و بوسکتس بود.

سئات کوپرا لئون نیز یکی دیگر از خودروهایی بود که مورد استقبال بازیکنان باشگاه بارسلونا قرار گرفت. این خودرو پرفروش‌ترین اتومبیل با برند کوپرا است و هم‌اکنون در مدل هاچ‌بک پنج درب و استیشن واگن کوپه قابل خریداری است. نسخه پلاگین هیبریدی سئات کوپرا لئون موسوم به e-HYBRID، تیپ مورد علاقه مشتریان در بازار اروپا است که در حالت تمام الکتریکی قابلیت پیمایش 52 کیلومتر را دارد و خودرویی ایده آل برای مسیرهای درون‌شهری است. البته مشتری همچنان می‌تواند سئات کوپرا لئون را با پیشرانه‌های بنزینی 245، 300 و 310 اسب‌بخاری نیز سفارش دهد.

آخرین خودرو که تنها توسط دو نفر از فوتبالیست‌های تیم بارسلونا یعنی کلمون لنگله و جونیور فیرپو انتخاب شد، سئات کوپرا آتکا بود. سئات آتکا یک شاسی بلند اسپرت کوچک است که با ارائه 300 اسب‌بخار قدرت، خودرویی جذاب برای جوانان به نظر می‌رسد. سئات کوپرا آتکا در خارج از اروپا بسیار محبوب است و به خصوص در بین مشتریان مکزیکی از فروش مناسبی برخوردار شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد