موضوعات داغ

اتوپایلوت تسلا را فعال کرده و با خیال راحت بخوابید! +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

با این که اتوپایلوت تسلا کاملا پیشرفته است اما هنوز امکان رانندگی خودران را فراهم نمی‌کند و کاربران همیشه باید هوشیار و آماده کنترل خودرو باشند.

با وجود این، تعدادی از مالکان تسلا به سوء استفاده از این سیستم می‌پردازند و شیرین کاری های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

نوامبر گذشته یک ویدئو در شبکه اجتماعی TikTok مربوط به این موضوع به اشتراک گذاشته شد. این ویدئو مربوط به یک مرد جوان است که وانمود می‌کند در حالی که اتوپایلوت تسلا مدل 3 او فعال است و در یک بزرگراه حرکت می‌کند، روی صندلی راننده و همچنین صندلی عقب خودرو خوابیده است.

این فرد که جاناتون کاکس نام دارد، یک ویدئو از پشت صحنه این کار خود در کانال یوتیوب منتشر کرده است. این ویدئو نشان می‌دهد که او یک باند سنگین را برای اطمینان از عدم درگیرشدن سیستم اتوپایلوت روی فرمان تسلا قرار میدهد. سپس صندلی راننده را جمع کرده و وانمود می‌کند که خوابیده است. پس از آن به عقب تسلا می‌پرد و یک بار دیگر، وانمود به خوابیدن می‌کند. در همین حین، مادرش روی صندلی مسافر نشسته است و از همه چیز فیلم می‌گیرد.

تسلا به کسانی که از سیستم اتوپایلوت خودرو استفاده می‌کنند توصیه می‌کند تا همیشه دستان خود را بر روی فرمان گذاشته و چشم از جاده بر ندارند. کاکس نه تنها از این قوانین پیروی نمی‌کند بلکه ویدئوی وی نشان می‌دهد که یک سری قوانین مربوط به رانندگی را نیز نقض کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد