موضوعات داغ

اعلام آمادگی برای فروش بنز 2630 و بنز 1943 ایران خودرو دیزل

عکس مطلب اول

مدتی پیش ایران خودرو دیزل از دو محصول جدید خود به نام کشنده 2630 و کشنده 1943 با لوگو بنز رونمایی کرد. این دو کشنده براساس اتاق قدیمی بنز واگن هود ساخته شده‌اند اما پیشرانه آن‌ها توسط ایران خودرو دیزل تغییر یافته و بنابراین با خودروهایی روبرو هستیم که توسط ایران خودرو دیزل ابداع شده‌اند.

حال ایران خودرو دیزل از آمادگی خود برای سفارش گذاری این دو محصول خبر داده است. ایران خودرو دیزل به همراه تعدادی از نمایندگان انجمن‌های خودروسازی، از مخالفان سرسخت واردات کامیون‌های دست دوم بودند و از هرگونه تلاشی برای ممنوعیت واردات خودروهای تجاری دست دوم دریغ نکردند. حال این شرکت قصد دارد تا ترکیبی از بنز اتاق واگن هود، گیربکس هشت سرعته دستی ZF و پیشرانه 457 بنز که متعلق به دو دهه پیش است را به جای خودروهای کارکرده سنگین با برند ولوو، اسکانیا و مرسدس به رانندگان ایرانی عرضه کند. این که در عمل چه استقبالی از این خودروها صورت می‌گیرد، در آینده نزدیک و پس از سفارش گذاری کشنده 2630 و کشنده 1943 ایران خودرو دیزل مشخص خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/8
اصلا مهم نیست چه استقبالی از این خودرو ها صورت میگیرد!
وقتی بازار انحصاری هست مردم مجبور میشوند این محصولات را بخرند!
مثل این است که هوای پاک را از مردم بگیرند و بگویند چون همه مردم در هوای الوده نفس میکشند ، پس هوا الوده خیلی چیز خوبی است!
نمیشه نفس نکشید که !
نمیشه خودرو 60 سال پیش را باز هم استفاده کرد! رانندگان مجبور به نوسازی خودرو های 50 و 60 سال پیش شان با این محصولات هستند!
1400/1/2
دوست عزیز هرچی باشه این ماشینا اقتصادین و مقاوم هم هستن و برای مناطق کوهستانی ماشین خوبین
1399/11/9
تف به شرف ایران خودرو شیاد این ماشین ماله صد ساله پیشه