موضوعات داغ

هیوندای توسان N لاین با ظاهری اسپرت و جسورتر معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از آنکه نسل قبلی هیوندای توسان در ابتدای سال 2019 نسخه N لاین دریافت کند، هیوندای برای نسل جدید توسان هم چنین نقشه ای کشیده و به تازگی نسخه N لاین این خودروی نسل جدید را با ظاهری اسپرت و سیستم تعلیق ارتفا یافته معرفی کرده است، هرچند بیشتر از همه به ارتقای ظاهری این خودرو توجه شده و کمتر تغییراتی در بخش فنی آن دیده می شود.

همانطور که گفتیم، هیوندای توسان N لاین یک سیستم تعلیق جدید و کاملا اختصاصی دریافت کرده است که به صورت الکترونیکی کنترل شده و به کاهش ارتعاشات و ایجاد چابکی بیشتر خودرو با واکنش سریع به حرکات بدنه کمک می کند.

هیوندای توسان N لاین

باوجود جسورانه تر شدن هیوندای توسان نسل جدید، این خودرو باید راحتی مدل های استاندارد خود را حفظ کند و به همین منظور هیوندای اعلام کرده است که سیستم تعلیق توسان N لاین به طور قابل توجهی متفاوت است و در نتیجه بهینه سازی های انجام شده، نیروی میرایی به طور مستقل بر روی هر چرخ کنترل می شود و به کاهش انحراف بدن، حرکات گهواره ای و همچنین حرکت بهتر خودرو در سطوح شیب دار کمک می کند.

فراتر از سیستم تعلیق، هیوندای توسان N لاین 2021 به لطف کیت بدنه جدید، اگزوزهای دوبل و رینگ های جدید 19 اینچی، ظاهری اسپرت و کمی تهاجمی تر نسبت به نسخه اصلی دارد که برای جوانان انتخاب جذاب تری به شمار خواهد رفت. در داخل کابین هم دوخت های قرمز روکش های صندلی، نشان N لاین بر روی صندلی ها، پدال های فلزی و یکسری تغییرات دیگر به چشم می خورد.

هیوندای توسان N لاین

همانطور که در ابتدا گفتیم، هیچ تغییراتی در زیر کاپوت ایجاد نشده و نسخه N لاین هیوندای توسان از همان موتوری استفاده می کند که در نسخه استاندارد به مشتریان عرضه می شود. یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر که بدون فناوری نیمه هیبریدی می تواند خروجی قدرت 150 اسب بخاری تولید کند و یا به همراه فناوری نیمه هیبریدی می تواند خروجی قدرت 180 اسب بخاری داشته باشد.

گزینه های دیگری هم در نسخه های استاندارد به مشتریان عرضه می شود که شامل یک موتور دیزلی 1.6 لیتری نیمه هیبریدی با خروجی قدرت 136 اسب بخاری، یک سیستم محرک هیبریدی با خروجی قدرت 230 اسب بخاری و همچنین یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی با خروجی قدرت 265 اسب بخاری می شود که پیشرانه درون سوز این دو مجموعه را یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر تشکیل می دهد.

هیوندای توسان N لاین

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد