موضوعات داغ

خرید و فروش خودرو هیچ وقت این قدر راحت نبوده است!

عکس مطلب اول

خرید خودرو یا فروش خودرو فرآیندهایی دشوار و زمانبر هستند، چرا که یافتن مشتری مناسب برای فروش یا پیدا کردن خودرو ایده آل برای خرید به راحتی امکان پذیر نیست. مراحل تعویض پلاک و انتقال مالکیت سند خودرو نیز حوصله قابل توجهی را می‌طلبند و انجام آن‌ها به شکیبایی نیاز دارد.

یکی دیگر از نکات نه چندان دلچسب خرید و فروش خودرو، کلاهبرداری‌هایی است که در این حوزه صورت می‌گیرد. این کلاهبرداری‌ها با افزایش قیمت خودرو طی سالیان اخیر روند صعودی پیدا کرده‌اند و اکنون فروش خودروهای تصادفی و مشکل‌دار به اسم خودروهای بدون رنگ، یک کلاهبرداری مرسوم در بازار خودرو محسوب می‌شود.

افرادی که تجربه خرید و فروش خودرو را داشته‌اند، می‌دانند که این فرآیند کاری خسته کننده و طولانی است که انجام کامل آن از چند هفته تا چندماه به طول می‌انجامد. به همین دلیل افرادی با تاسیس کارگزاری‌های خرید و فروش خودرو، وظیفه انجام امور مرتبط با خرید و فروش را برعهده گرفته‌اند تا مشتریان با خیالی آسوده نسبت به خرید یا فروش خودروهای خود اقدام کنند.

شرکت سوییچ، به عنوان یکی از این کارگزاران فعالیت خود را از سال 1397 شروع کرده و با تجربه سال‌ها فعالیت‌های قبلی در بازار خودروی کشور، اعم از واردات خودرو، خدمات تخصصی و صفر تا صد خرید و فروش خودرو را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بیایید فرض کنیم که شما قصد خرید یک برلیانس H320 کارکرده را دارید و شرکت سوییچ را به عنوان کارگزار خود انتخاب کرده‌اید. تنها کاری که شما باید انجام بدهید ثبت درخواست خرید این خودرو در وب سایت سوییچ است.

پس از ثبت درخواست، مجموعه کارشناسان سوییچ وظیفه خود برای یافتن برلیانس H320 مدنظر شما را آغاز خواهند کرد. در صورتی که چنین خودرویی با این مشخصات در نمایندگی‌های سوییچ موجود نباشد، کارشناسان این شرکت به دنبال خودرو یاد شده در بازار می‌گردند.

هنگامی که کارشناسان سوییچ خودرو مناسب شما را یافتند، آن را به طور کامل مورد کارشناسی قرار می‌دهند و در مورد قیمت نهایی نیز با فروشنده به توافق می‌رسند. پس از آن قیمت خودرو به خریدار اعلام می‌شود و در صورتی که خریدار تمایل به خرید این خودرو داشته باشد، مباینه نامه خودرو در سوییچ تنظیم خواهد شد.

در تمامی مراحل خرید یا فروش خودرو، کارشناسان و اعضای تیم سوییچ همراه شما خواهند بود. خوشبختانه درون مجموعه سوییچ دفتر اسناد رسمی مستقر شده است و کار تنظیم سند و انتقال مالکیت بدون هیچ مشکلی صورت خواهد گرفت. فرآینده تعویض پلاک نیز توسط سوییچ انجام می‌شود تا مشتری به هیچ عنوان درگیر این مراحل و دردسرهای آن نباشد. خودرو تحویل شده به مشتری پلاک شده خواهد بود.

از طرف دیگر شرکت سوییچ خدمات فروش خودرو را نیز ارائه کرده و صفر تا صد کار را برای شما انجام خواهد داد. تصور کنید شما قصد دارید پژو 2008 خود را توسط شرکت سوییچ بفروشید. بعد از ثبت درخواست در سایت سوییچ، ابتدا خودروی شما توسط شرکت کارشناسی می‌شود و بعد از صدور گواهی فنی و عکاسی از خودرو، تیم کارشناسان بازار سوییچ قیمتی برای خودروی شما مطابق قیمت روز بازار تعیین می‌کنند.

با این وجود قیمت اعلام شده بایستی از سوی فروشنده مورد تایید قرار گیرد و پس از تایید، این خودرو در نمایشگاه مجازی سوییچ برای فروش آگهی خواهد شد. هنگامی که خریدار مناسب برای این خودرو یافت شد، موضوع به فروشنده اطلاع داده می‌شود و در صورت موافقت فروشنده، فرآیند فروش خودرو، انتقال سند و تعویض پلاک در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

سوییچ تلاش کرده تا با ارائه خدمات تخصصی، دردسرهای خرید و فروش خودرو را برای شما از بین ببرد. با سپردن خرید یا فروش خودروی خود به سوییچ دیگر نگرانی بابت کلاه برداری ندارید، نیازی نیست بارها هزینه کارشناسی بپردازید و جواب تلفن انواع مشتری‌هایی که فقط به دنبال قیمت گرفتن هستند، یا دلالان را بدهید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد