موضوعات داغ

از تحویل لوکسژن U6 و دانگ فنگ S50 به مشتریان آذویکو چه خبر؟

عکس مطلب اول

مردادماه امسال بود که آذویکو پس از چندین جلسه با مسئولین سازمان حمایت و حواله دارها، اقدام به معرفی دو محصول جدید برای جایگزینی با خودروهای ام جی 360 کرد که سال ها است متعهد به تحویل آنها به مشتریان است. مشتریانی که سال ها است این خودرو را پیش خرید کرده اند و متاسفانه هنوز تعداد قابل توجهی از آنها منتظر خودروی خود هستند.

در تابستان و با معرفی این دو خودروی جدید یعنی لوکسژن U6 و دانگ فنگ S50، بارقه های امید برای این مشتریان مجدداً روشن شد و حتی گفته شده بود که خودروی لوکسژن از ابتدای تابستان و خودروی دانگ فنگ از ابتدای پاییز به مشتریان تحویل داده می شود. حال ماه ها است که از این خبر و زمان های مشخص شده گذشته و نه تنها تعهد قبلی، بلکه این تعهد جدید نیز به اجرا در نیامده و معلوم نیست که بالاخره چه زمانی وضعیت حواله دارهای شرکت آذویکو مشخص می شود.

به نظر می رسد که آذویکو در تحویل خودروهای خود با مشکلات زیادی روبرو است و فعلاً نتوانسته تعهد بسیاری از مشتریان خود را پس از این مدت طولانی پاسخگو باشد. در این وسط تنها این مشتریان هستند که بزرگ ترین ضرر را کرده اند و ماه ها است که بین خودروساز بدقول، سازمان حمایت و قوه قضاییه سرگردان هستند و نه تنها پول خود را نگرفته اند، بلکه گویا از خودرو هم خبری نیست!

خودروبانک این حق را برای آذویکو محفوظ می داند که در صورت تمایل، مستندات و پاسخ خود را نسبت به این گزارش ارسال و منتشر کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/13
خدا لعنتشون کنه سه ساله من رو جلوی پدر و مادرم روسیاه و شرمنده کردند
1399/11/14
درود بر قلم رسانه حق طلب مردمي
تف به شرف ظالمان مال مردم خور فاسد كاسب تحريم
#آذويكو#امجي#فساد_اقتصادي
1399/11/14
این شرکت حتی پول افرادی که انصراف دادن هم پرداخت نمی کنه!!!! ماشین بماند. نکته تعجب برانگیز مماشات نهاد های حاکمیتی با این شرکته معلوم نیست چه خبره
1399/11/14
با سلام عکسی که در صفحه تون گذاشتین مربو ط به یکی از ۱۹۸ دستگاه لوکسیژنی هست که شرکت نالایق و کلاه برداره آذویکو که آبروی آذربایجان رو برده و اصلا باطری هم رو ماشین نبود که تست کنی هست . و متاسفانه خبر لوکسیژن و دنگ فنگ همشون فقط سرپوشیه برای کلاه برداری از مردم . واقعا اوف بر این شرکت باد اوف
1399/11/21
کلاهبردارانی باهم جمع شدند و شرکت صنعت خودرو آذربایجان را تاسیس کردند تا با عوامل خود در وزارت صمت همراه شده و پول ۶۴۰۰ خانواده مظلوم را به همراه ۲۰ میلیون دلار ۴۲۰۰ تومن را به جیب بزنند از بابت کارخانه وام های چند صد میلیاردی گرفتند و بیس از دو سال است قسط های خود را پرداخت نکرده اند و کارخانه در حال اجرائیه برای بانکهاست. چرا قوه قضاییه رسیدگی واقعی و سریع نمیکند خدا میداند
1399/12/16
تو این قضیه خودروساز و وزارت صمت و قوه قضاییه یک طرف میز هستن مردم یک طرف و تنها نهادی که یه کم پشت مردم رو گرفت و حکمی داد که مردم به 50 درصد حقشون میرسیدن تعزیرات بود که دارن خلع یدش میکنن تو این قضیه !